FANDOM

Autor: Mecz
Alternatywy
alternatywy

Martr Skaeter (czyt. Skajter) był wielkim politykiem i przywódcą Królestwa Skaetera, które miało na celu obalenie Imperium i wprowadzenie Galaktycznego Królestwa pod jego przywództwem.

Biografia Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Martr Skaeter urodził się 42 BBY na Swrze w Królestwie Antyjskim , i od początku życia uczył się od ojca , Nayera Skaetera jak być politykiem. Ojciec chciał obalić republikę i ustanowić Królestwo Galaktyczne a jego syn popierał poglądy ojca. Kiedy Martr Skaeter miał 14 lat jego ojciec i matka zmarli w wypadku lotniczym. Martr przy grobie obiecał dokończyć plany ojca i stworzyć Królestwo Galaktyczne. 4 lata później wstąpił do szkoły oficerskiej na Swrze dzięki której można było być ważną osobą w państwie a nawet na planecie ba, w galaktyce.

Szkoła oficerska i pierwsze kroki ku byciu senatorem Edytuj

Martr Skaeter był świetnym studentem i w pierwszym roku wypadał bajecznie. Oceny były doskonałe , i inni studenci zazdrościli mu wyników i chcieli się go pozbyć, ale Skaeter to przewidział i postawił zamiast siebie w łóżku kukłę a sam spał w szafie. Inni uczniowie się nabrali i zabili kukłę i pobiegli szybko gdy się zorientowali że plan się nie powiódł, ale się powiódł plan Skaetera , który wyszedł z szafy i powiadomił o ataku nauczycieli którzy wywali zamachowców ze szkoły.

Skaeter i w następnych 2 latach miał super oceny i został wysłany do szkoły senatorskiej a po roku został uznany na odpowiedniego senatora. W co pięcioletnich wyborach niestety dla niego zajął drugie miejsce i został Wice-senatorem planety gdy pierwszym senatorem został Keina Ysaeter.

Senator galaktyczny Edytuj

Skaeter nie chciał się pogodzić z tym że to nie on będzie senatorem przez najbliższe pięć lat, i postanowił że się pozbędzie Ysatera za pomocą łowców nagród.

Czas mijał a łowcy nagród zawodzili Skaetera i nie zabijali Ysaetera. Skaeter wpadł na plan by się pozbyć samemu Ysaetera, tak by nikt się o tym niedowidział. Skeater wezwał do zabicia Ysaetera łowce Nagród Lukasa Geigera a sam zabił Ysaetera gdy ten spał i wrobił w to Geigera , który został uznany za zabójce Ysatera. Rok po tym jak został wice-senatorem Skaeter został głównym senatorem.