FANDOM

Autor: Uriel34
Alternatywy
alternatywy

Meesanie – druga główna rasa na Rakasie, pochodząca z jej północnych, bardziej górzystych terenów. Zamieszkują oni głównie tą planetę, ale występują również w bardziej licznych ilościach na Lafreudzie, ale stanowią bardzo znikomy procent liczby ludności tego księżyca z powodu wysokiej przestępczości i przebywania tam wielu innych ras.

Występowanie Edytuj

Meesanie mieszkali głównie na Rakasie, ale można było też ich spotkać w nieco większej ilości na księżycu tej planety Lafreudzie. W obydwu miejscach stanowili głównie siłę wojskową i rzadko kiedy wykorzystywani byli do innych celów. Jednak rasa ta nie za bardzo lubiła mieszać się w problemy sektora czy też frakcji, więc nie można ich było często spotkać w trakcie podróży w inne miejsca Stormway.

Wygląd Edytuj

Rasa ta była doskonale przystosowana do życia na pustyni, więc miała bardziej nietypowy wygląd od innych. Ich średni wzrost wynosił najczęściej 1,65 metrów i rzadko kiedy tę liczbę przekraczał. Meesanie charakteryzowali się zielonym, bądź rzadziej – niebieskim kolorem skóry. Na twarzach samców zawsze widniały dwa kły, które znajdowały się obok ust. U samic natomiast nie można było ich spotkać, lecz obydwie płcie posiadały włosy, które były raczej znikome. Średnia waga tej rasy wynosiła 100 kg, przez co ich części ciała były większe od ludzkich. Na stopach posiadały 5 palców, z których wychodziły pazury.

Kultura Edytuj

Ci mieszkańcy Rakasy cechowali się raczej jednolitą kulturą bez względu na obszar ich występowania. Każdy z nich posługiwał się językiem gorgańskim, używanym również przez rasę Kersetów. Jak już było wspomniane, Meesanie byli doskonałymi podwładnymi, ale nie oznacza to, że byli gatunkiem mniej inteligentnym od innych. Oczywiście nie byli oni naukowcami, ale w ramach wyboru potrafili wybrać decyzję zgodnie z własnym sumieniem i nie byli bezwzględnie i dozgonnie ufni swym panom. Meesanie byli również ateistami i nie miały żadnych własnych bogów. Każdy z nich traktował kobiety ulgowo, ale te najczęściej służyły swoim mężom. Wśród samców natomiast panowała ciągła rywalizacja o różne rzeczy i zazwyczaj dochodziło do starć siłowych, w których wygrać musiał silniejszy.