FANDOM

Autor: Cashao
Alternatywy
alternatywy

Mishel Ardinn to były kierownik w tajnym ośrodku naukowym w systemie Von Nepari. Nadzorował Projekt: Omega, aż do przybycia jego przełożonego – dyrektora Calliusa Kraanyka. Po zajściu nieszczęśliwego incydentu z Projektem Omega opuścił ośrodek wraz z doktorem Dactillusem oraz załogą Wróbla.

Historia Edytuj

Dzieciństwo i młodość Edytuj

Nie wiadomo ani gdzie się urodził Ardinn, ani jak przebiegało jego dzieciństwo, ani kim byli jego rodzice.

Wojna Edytuj

W trakcie wojny (prawdopodobnie w trakcie późnej fazy Drugiej galaktycznej wojny domowej) spotkał Pontana Seuda. Obaj wtedy zaprzyjaźnili się.

Von Nepari Edytuj

Na początku lat 50-tych ABY Mishel pracował w ośrodku badawczym na Von Nepari. Zajmował się nadzorowaniem realizacji Projektu: Omega. W 52 ABY projekt był niemal skończony, a jego przełożony oraz przyjaciel – Dyrektor Kraanyk – przybył z inspekcją. Na propozycję Mishela, obaj udali się do laboratorium, gdzie właśnie projekt był dokańczany.

Ardinn przedstawił dyrektora doktorowi Dactillusowi, który zajmował się projektem.

Pościg za Projektem: Omega Edytuj

Pobyt na Matagarze Edytuj

Wygląd zewnętrzny Edytuj

Mishel był blondwłosym mężczyzną. Nosił szary mundur kierownika cywilnego z Wydziału Naukowego, który przypominał zwykły oficerski mundur. Brakowało mu prawego przedramienia, które zostało mu amputowane na Von Nepari. Koniec kikuta był osłonięty opatrunkiem z bactą oraz bandażem.

Osobowość Edytuj

Ardinn nie należał do nieprzeciętnych charakterów. Względem współpracowników i przełożonych był uprzejmy. Łatwo się zaprzyjaźniał z innymi ludźmi. Często działał pod wpływem motywacji emocjonalnych, a nie chłodnych planów.

Umiejętności Edytuj

Poza Światem Gwiezdnych wojen Edytuj

Mishel Ardinn zadebiutował w rozdziale Imperium: Nowa Generacja pt. "Bezład". Jego postać następnie pojawiła się w rozdziałach "Pierwszy atak" i "Posiłki". Mishel pierwotnie nie istniał ani w serii Imperium, ani w pierwszej premierze Imperium: Nowa Generacja i został dopiero wymyślony na potrzeby drugiej premiery ING. Imię i nazwisko postaci były inspirowane postacią o podobnym imieniu nazwisku autorstwa Michael2130.