Fanon alternatywny
alternatywy

Myśliwiec TIE/SR., znany także jako TIE Skyrider, lub jako Przechwytywacz TIE Złotego Topora – pojazd typu przechwytywacz, który można rozwinąć pojazdem myśliwskim. TIE Skyridery znajdowały się na zadokoane na pokładzie Gwiezdnego Niszczyciela typu Metther i zostały zaprojektowane przez Złoty Topór.

Historia

Powstania prototypu myśliwca typu przechwycenia

Kiedy jeszcze w lat 20 po bitwie o yawinie, armia Abasydów mażyły o myśliwcach typu przechwytujący jako nazwie Skyrider.

Udział w Wojnie Kalagańskich

W 28 roku ABY, z wielu myśliwców TIE Skyridery brały udział na Wojnie Kalagańskich przeciwko armii rodu Kalagańskich, działają jak niepokonane Skyridery przeciwko armii rodu Kalagańskich i zwyciężają jak imperium, kiedy w roku 34 ABY armia Złotego Topora wysyłają czternastu przechwytujący TIE na flotę umierający Unii Kalaganów, celem jest dorwanie celów flot Kalaganów który prawie został upadnięty z czystej krwii hadesa,

Patron na teren Złotego Topora

Gdy po wygranej wojnie kalaganie armia Złotego Topora jest już gotowa do rozwoju przemysłu.

Charakterystyka

Model do TIE Skyrider

TIE Skyrider były znacznie skuteczniejsze w walce symulatorowy niż zwykłe imperialne TIE Interceptor, ten nowy projekt został skonstruowany około 26 ABY był pod wpływem Sienar-Jaemus Fleet Systems, teraz Viper Fleet Systems, TIE Skyrider udział w Wojnie Domowej Kalagański przeciwko rodu innych mieszkańców galaktyki zachodu, Okazały się za potęgę armii Hadesa.

Służby

TIE Skyrider są modernizowane jak inne które jest charakteru kształtu myśliwca TIE/dg Daggery, maszyny były wykorzystanych nową bronią

Ciekawostki

W czasie startu.

  • ten pojazd od "Scout Fighter" jest podobny do filmu Battle for Terra, kształtu jest rysunek koncepcji do filmu jest do podobnych do wizualizacji.
  • Kształtem jest wyglądu do krzyża i jego kształty jest na detalach TIE Fightery.
  • Wygląd do myśliwca jest okno przypomina jak Myśliwiec TIE/dg z Wiecznych Sithów, natomiast kolejne okno wzięło się od filmu Battle for Terra z nowym detalu i metal z okna, okazał się jako broń myśliwców symulacji.
  • Okazał się jako myśliwiec Symulator z układu pasma i silnika latarki, zamiast blaster laserowy to załadowali go symulatora laserowy pocisk (Nowa Technologia generacji stworzono przez Abasydów).

Galeria

Sound_Effects_TIE_Skyrider

Sound Effects TIE Skyrider