FANDOM

Autor: HickRatch

Myśliwiec typu Predator to typ automatycznych myśliwców będących udoskonalonymi krewniakami myśliwców typu Vulture. Ich głównym właścicielem był Syndykat Hemmar.

Historia Edytuj

Początki Edytuj

Zostały zaprojektowane przez Baktoid Laboratory, wydział Baktoid Armor Workshop, zajmujący się projektowaniem różnych, dziwacznych projektów technicznych pod koniec Wojen Klonów. W wyniku upadku właściciela spółki (Federacji Handlowej) i nacjonalizacji zakładów ocalałe prototypy trafiły na czarny rynek. Spodobały się szczególnie syndykatowi dowodzonemu przez Wellfa Hemmara - byłego oficera wojskowego Republiki Galaktycznej.

Syndykat Hemmar Edytuj

Choć z oryginalnych predatorów przetrwało zaledwie 19 sztuk, to syndykat zaczął robić pożytek i skonstruował flotę dość inteligentnych myśliwców, które mogą skutecznie chronić ich krążowniki. Ich produkcją zajęły się warsztaty hangarowe na pokładach krążowników typu Lucrehulk o nazwach Fort i Castle.

Wyzwolenie Trantrallion Edytuj

Kiedy Syndykat Hemmar dołączył do okupującego planetę Trantrallion Związku Syndykatów Trantralliańskich, myśliwce typu Predator stały się częścią floty broniącej piratów. Brały udział w Wyzwoleniu Trantrallion, bitwie, podczas której piraci stracili na rzecz Mantrellusa Altakana władzę. Po tym wydarzeniu myśliwce zostały zezłomowane, podobnie jak większość floty półświatka.