FANDOM

Autor: Yodek 300
Alternatywy
alternatywy

Organizacja Kruges – organizacja przestępcza założona w 45 BBY przez Jadis Hadrl.

Członkowie Edytuj

Bardzo wielu przystępowało do orgaznicaji, ponieważ każdy z planety Batim chciał towarzyszyć Jadis Hadrl. Członkowie dostawali naramiennik z logiem, kod wykonawczy, mysliwiec i broń. w bazie odbywały się szkolenia na żołnierza, mechaniki oraz pilotażu.

Wyposażenie Edytuj

Organizacja miała swoje myśliwce K-34. Do myśliwca dołączone były droidy astromechaniczne R4 z dodaną pamięcią 10 skoków nadprzestrzennych. Były także blastery JH-75 wzrowoane na tym które miała Jadis Hadrl.

Przynależność Edytuj

Organizacja była neutralna. Ale za odpowiednią kwotę pomagali różnym stronom. W 12 BBY Imperium Galaktyczne zaatakowało planete Batim na której znajdowała się siedziba Organizacji, wtedy członkowie zaczynali powowli pomagać Rebeliantom, ale nie w oficjalnym stopniu.

Historia Edytuj

Upadek Edytuj

W 0 BBY Imperium postanowiło zniszczyć Orgaznizację. Wysłali niszczyciel,aby zaatakował i zniszczył krążownik Ilus-główną siedzibę Organizacji. Jadis Hadrl potajemnie kazała przmycić na statek Minidroidy bombowe KG-67,które umieściły we wszykich myśliwcach TIE granaty,które później wysadziły je. W ten sposób na niszczycielu nie było żadnego myśliwca. Po tym Ilus odpalił swoje wszystkie działki i zniszczył Imperialny niszczyciel.

Do misji zgładzenia Organizacji Kruges dołączył Darth Vader. Po tym kiedy jego niszczyciel wyszedł z nadprzestrzeni, Jadis nakazała najszybszy i najmocniejszy atak. Wysłała też myśliwce na transportowiec Vadera, jednak nie zdołali go zniszczyć. Lord Sithów wyeliminował całą ochronę Hadrl. Po krótkiej walce z kobietą zabił ją i opuścił Ilus. Niszczyciel zniszczył siedzibę. Wicedowódca Kristella Uris zarządziła rozwiązanie Organizacji Kruges.