FANDOM

Pawivath był uzdolnionym dowódcą w Imperium Galaktycznym. Z resztek Imperium stworzył własne Imperium Tysiąclecia.

Biografia Edytuj

Gdy ktoś ma władzę, uznaje tylko jedną zasadę — dziel i rządź. Pawivath

Młodość i dołączenie do Armi Imperium Edytuj

Urodził się w 23 BBY na Naboo. Od małego gdy rówieśnicy bawili się na dworze on studiował sztukę wojeną oraz czytał o znakomitych dowódcach. W 8 BBY dzięki specjalnej akcji poborowej dostał się w szeregi Imperium jako szturmowiec. Szybko bo już w 6 BBY odzyskał swoje imię i awansował z szturmowca na kapitana.

Bunt na Kirox Edytuj

W 6 BBY na zielonej i bogatej planecie Kirox wybuchło powstanie przeciwko Imperium. Zadanie zdławienie buntu otrzymał Pawivath. Dzięki nabytej w młodości wiedzy szybko i sprawnie zdławił bunt. W nagrode awansował na komandora. Osiadł na Kirox gdzie był szanowanym dowódcą.

Kolejne awanse Edytuj

W 4 BBY Pawivath wykrył spisek poruczników w wyniku którego miał zginąć Moff władający sektorem. Pawivath zbierał dowody i w momencie kiedy zamochowcy rozmawiali z Moffem przedstawił dowody i sam wykonał egzekucje na konspiratorach. W ramach wdzięczności Moff mianował go majorem a później pułkownikiem.

Przeniesienie Edytuj

W 2 BBY Pawivath został przeniesiony do Marynarki Imperialnej gdzie zyskał tytuł admirała.

Walka z Rebelią Edytuj

Pawivath stale walczył z Rebeliantami. Niszczył ich konwoje i statki. Dla samych Rebeliantów był bezlitosny lecz oddawał im szacunek za oddanie swojej sprawie i sprawnej organizacji.

Gwiazda Śmierci Edytuj

Pawivath przebywał na Gwieździe Śmierci i jako nieliczny z niej uciekł. Uratował też z stacji cenne dokumenty itp. za co uzyskał tytuł komodora.

Największy awans Edytuj

W 2 ABY Imperium zagrażała zbuntowana flota Wysokiego Admirała Judcja. Pawivath prowadził z nim zacięte walki. W decydującym starciu zniszczył główny okręt Admirała ,,Revange of Bane" na którym ten sam przebywał oraz obronił okręt flagowy Vadera. Za te zasługi zyskał tytuł Wielkiego Admirała.

Reszta Galaktycznej Wojny Domowej Edytuj

W okresie 3 ABY4 ABY Pawivath osiadł na Naboo gdzie sprawował władze.

Imperium Tysiąclecia Edytuj

Gdy Pawivath dowiedział się o śmierci Imperatora szybko zebrał swoją flotę i uciekł z nią w Nieznane Regiony. W 5 ABY gdy Imperium Galaktyczne prawie wogle zniknęło Pawivath się ujawnił i złączył resztki dawnej potęgi w Imperium Tysiąclecia którego ogłosił się Cezarem. Przez lata budował swoją potegę kawałek po kawałku. Lecz nawet gdy zniknęła Nowa Republika walka się nieskończyła gdyż Imperium zmagało się z Rebeliantami.

Śmierć Edytuj

Pawivath mimo wysokiej władzy nadal lubił nadzorować bitwy lub samemu w nich uczestniczyć. W jednej z bitew z Rebelią nad Danthomirą zginął w 28 ABY gdy okręt flagowy Rebelii dokonał samobujczego ataku na statek Pawivatha, który w wyniku zderzenia zniknął w chmurze ognia.