FANDOM

Alternatywy
alternatywy
Gra Pokolenie polega na wzajemnym uzupełnianiu historii. Każdego dnia tygodnia jeden z użytkowników pisze jeden rozdział opowiadania. W pewnym momencie uzbiera się naprawdę ciekawa historia, na której losy wpływ ma każdy edytor....

Pewnego razu Mauryca sprzedała swój dom. Kupiła statek za 2 kredyty i poleciał w świat. Nagle Kliford Notergan z Jediam nauczyli jej używać siły woli. Jednak dziewczynka po tajemnie zabiła Kliforda i sama wyskoczyła przez szybę.

- Narka frajery - krzyknęła.

- Lord Sidous obiecał nam pokój, chcemy tylko... - to ostatnie słowa kliforda.

Póżniej Mauryca żałowała tego co zrobił i odsprzedała swój ścigacz. Poleciała na piaskową planętę Tatooine 2.

- Odkupi go pan roszę - grzecznie powiedział.

- Nnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeee, bo to wielkie łajno - odparł Wato Junior.

- A dlaczego - zapytała.

- Bo jesteś kopnięta. 

Po tych słowach wyskoczył przez okno bydunku i się zabiła. Tymczasem Jediam śledził ją od dłuszego czaso. Był nieśmiertelny wię mógł skoczyć za nią. Nagle poczuł, że coś jest coś nie tak.

- Wyjdź z ukrycia - krzyknął zesikany.

- Spoko, jestem duchem kliforda i mam nowego bohatera Mietka - orzekł duch.

- Jesteś kompletnym debilem - krzyknął - i w dodatku nie mam spodni.

- No i co. Nie zabijesz mnie bo jestem duchem. Tymczasem na Tatooine 2 działy się fajne rzeczy. Mega fajny Ludek szedł i wszystkich kopał.