FANDOM

Autor: HickRatch
Kanon
kanon
Prom typu Omicron – typ promu przeznaczonego do transportu pasażerów i ładunku wybudowanego przez Thidgo Systems Engineering na sekretne zlecenie Federacji Północnej podczas zgromadzania sił potrzebnych do podboju Nowej Republiki.

HistoriaEdytuj

Ich zaprojektowanie i skonstruowanie zostało sekretnie zlecone przez tajnych wysłanników Toldina Krootana, prezydenta Federacji Północnej, który - zniechęcając społeczeństwo do Nowej Republiki i zbierając tajną armię, przygotowywał się do podbicia Nowej Republiki i zapanowania nad całą galaktyką, by przywrócić rządy totalitarne podobne do tych sprzed Galaktycznej Wojny Domowej. Wydział Thidgo System Engineering zajmujący się projektami okrętów kosmicznych ogłosił konkurs wygrany później przez projekt promu typu Omicron oparty na starszym promie za czasów Imperium.

Po skonstruowaniu odpowiedniej ilości na czas początku Operacji: Strzała, kiedy to wojska nowopowstałego Imperium Północnego wraz z nienawidzącym NR społeczeństwem służyły jako transportery żołnierzy (maksymalnie dwóch plutonów), ładunku, pojazdów i ewentualnie - pasażerów.

KonstrukcjaEdytuj

Znane jednostkiEdytuj