FANDOM

Alternatywy
alternatywy
Przyjaciel Szajby Czana – prawdopodobnie czteroletni przyjaciel słynnego Szajby Czana. Nikt o nim nic nie wie. Nieznany jest jego wzrost, waga, pochodzenie, data urodzenia i śmierci, rasa, kolor oczu, włosów i skóry, przynależność, ulubione jedzenie, mistrz i uczeń, rodzina i przyjaciele (z wyjątkiem Szajby Czana), data przyjęcia chrztu, komunii, bierzmowania, czy był karany czy nie, ulubione zabawki, ulubiony program w TV, ulubiony klub sportowy w piłce nożnej, siatkowej, koszykówce, curlingu a nawet pierdzeniu do celu i inne takie bardzo nudne informacje.

Biografia Edytuj

Nieznany z imienia chłopiec urodził się w jednym ze szpitali na nieznanej planecie (było tam 5 szpitali, więc nieznany). Z dokumentów, jakie dało się uratować z pożaru, do którego doszło mogliśmy się dowiedzieć, że dzieciuch miał 60 cm wzrostu i ważył 15 kg. Z kościelnych archiwów, jakie odtajniono po aresztowaniu proboszcza, który podpalił pewien szpital wynika, że chłopiec był ochrzczony, kiedy miał pół roku, a rodzice zapłacili za chrzest 2,50 złotych, czyli tyle samo, ile kosztują zapałki do kamienia, metalu, durastali i wszystkiego co się nie pali, albo pali się trudno. Z przedszkolnych dokumentów, jakie odnaleziono po pożarze, którego dokonał wikary z tej samej parafii, co aresztowany kilka lat wcześniej ksiądz proboszcz, wynika, że chłopiec skończył przedszkole w wieku sześciu lat, uczęszczał na kółko fotograficzne i poznał Szajbę Czana oraz że bardzo lubił kaczki (jaki idiota to pisał?!). Prawdopodobnie chłopiec zginął w pożarze szkoły, kiedy to ksiądz proboszcz podpalacz z pewnej parafii uczył religii. Miał wtedy około siedmiu lat. Są to jednak informacje niepotwierdzone przez nikogo.