FANDOM

Autor: Luke02
Legendy
legendy

Nazywam się Sawi. Rag Sawi. Rag Sawi.

Rag Sawi to klon, który zdezerterował z Wielkiej Armii Republiki. Jego żoną była Seii Sawi. Adoptował też jej dzieci, Jepra oraz Khakki.

Biografia Edytuj

Młodość Edytuj

Rag, podobnie jak każdy z milionów klonów mandaloriańskiego łowcy nagród Jango Fetta, urodził się w 32 BBY na Kamino. Został wyhodowany dla Wielkiej Armii Republiki, a po odpowiednim wyszkoleniu dołączył do niej w stopniu szeregowca.

W armii Edytuj

Po niedługim czasie po bitwie o Geonosis jego jednostka została otoczona przez kanonierki Separatystów. Nieprzyjaciel zabił większość jego towarzyszy. Rozumiejąc, jaki czeka go los, kiedy zostanie, Cut zbiegł na planetę Tatooine, gdzie poznał Seii i ożenił się z nią oraz adoptował jej dzieci.

Odwiedziny Jacka Edytuj

W nieokreślonym czasie wojen klonów, gdy Raga nie było w domu, przyjechało na jego farmę czterech jego współbraci, jeden z nich był ranny. Jego żona Seii postanowiła udzielić im schronienia na jedną noc. Rag, wracając z pola, wszedł do szopy, w której leżał ranny kapitan Jack . Na początku obak byli sobie dosyć wrodzy, Rag nawet został oskarżony o dezercję, lecz gdy do szopy weszły dzieci Raga, ten zmienił nastawienie do przybysza. Jeper i jego siostra Khakki chcieli, aby Jack zjadł z nimi kolację. Po posiłku dzieci chciały się bawić na dworze. Rag im na to pozwolił, zastrzegając, że mają się trzymać blisko domu.

Ciekawostki Edytuj

  • Rag Sawi niegdyś należał do oddziału Zmierzch.