FANDOM

Ojcze, nie, nie, NIE! Sai Yanin podczas egzekucji jego ojca

Alternatywy
alternatywy
Sai Yanin to młody Jedi żyjący w okresie upadku Galaktycznej Ochrony. Główny bohater Star Wars: Empire of Darkness, będąca kontynuacją Star Wars New

Wczesne życieEdytuj

Sai Yanin urodził się w 110 ABY jako dziecko pewnej kobiety i Sara Yanina- ucznia Jacka Mandara. Sar Yanin od najmłodszych lat szkolił swojego syna na rycerza Jedi. Kiedy miał 5 lat, urodził mu się brat Mageta. Pewnego razu jego matka umarła zabita przez łowców nagród. Sai czuł gniew, jednak jego ojciec go uspokoił, mówiąc mu, że gniew prowadzi na ciemną stronę mocy. 

Powstanie Imperium CiemnościEdytuj

Kiedy powstało Imperium Ciemności i Jedi stali się wrogami nr 1, Sai, jego ojciec i jego brat postanowili się ukryć i zniszczyć Imperium Ciemności. Sai wyszedł z bazy po pięciu latach istnienia Imperium Ciemności i napisał sprayem CHCEMY WOLNOŚCI!  Wściekły Darth Rider  wysłał ucznia, Dartha Hanoshiego  na poszukiwanie wandala. Ten znalazł Sai Yanina. Stoczył z nim walkę, którą wygrał Sith. Zaprowadził go to mistrza, który przeprowadził rozmowę z młodym Jedi, po czym zaczął z nim walkę. Wygrał ją, jednak Jedi uciekł.

Nowi przyjaciele i walka z Darthem KamsayemEdytuj

Coraz więcej osób zaczęło pomagać rodzinie Jedi i sprzeciwiało się Imperium Ridera. W tym samym czasie Rider wiedząc o młodym Jedi rozkazał go znaleźć. Szturmowcy zaczęli szukać go po całej galaktyce. Pewnego razu jego nowy uczeń, Darth Kamsay znalazł go i zaatakował go. Zaczęli walkę, którą wygrał Kamsay, jednak zabił go ojciec Saia. Darth Rider znalazł swojego nowego i obecnego ucznia, Dartha Rexusa.

Odnalezienie ojca Saia i jego śmierćEdytuj

Sar chcąc znaleźć jakieś zapasy dla rodziny wyruszył w nocy spotkać się ze znajomym kupcem. Jednak to była zasadzka. Rider podrobił głos kupca i zwabił Sara w pułapkę. Sar i Rider zaczeli walkę. Sar będąc zmęczony przegrał. Następnego dnia Rider urządził publiczną egzekucję, podczas której przebił i odciął głowę Sara. 30 letni Sai widząc to razem z 25 letnim Magetą wyskoczyli z ukryci i zaczeli walkę. Mageta zabił Rexusa, a Sai prawie pokonał Ridera. Jednak potem uciekli.

Śmierć Ridera i rozpad Imperium CiemnościEdytuj

Po pięciu latach, Sai i Mageta wyszli z ukrycia i poszli jeszcze raz zaatakować Świątynie Ridera. Kiedy dotarli to pokoju, w którym przebywał Rider, zaczęli z nim krótką wymianę zdań, a potem walkę. Mageta niestety został zabity przez Ridera. Wściekły Sai odciął obie ręce Riderowi a potem po kolei zadawał mu obrażenia. Potem jednak zorientował się, że zachowuje się jak Sith. Rider próbował przeciągnąć go na ciemną stronę, ale Sai zabił go odcinając mu głowe.

Dalsze losyEdytuj

Później, Sai założył Republike Jasności, której nazwa jak widać, jest przeciwieństwem nazwy Imperium Ciemności.  Następnie, tak jak bohaterowie Star Wars New, zaczął szkolić nowych Jedi.

CiekawostkiEdytuj

  • Imię i nazwisko pochodzi od razy Saiyan z anime Dragon Ball/Z/GT/Kai/Super, to której należy między innymi bohater tego anime.