FANDOM

Autor: Uriel34
Alternatywy
alternatywy

Sarkanie – rasa pochodząca z księżyca Zerionu – Sarynfiksu. Zamieszkuje go i zajmuje się nim od wielu tysięcy lat. Uważani są za podgatunek Selfratów.

Występowanie Edytuj

Sarkanie nie lubią opuszczać swego rodzimego księżyca i rzadko kiedy można ich spotkać gdziekolwiek indziej niż tam. Jednak na Sarynfiksie jest ich naprawdę dużo i stanowią ogromną większość populacji tego księżyca. Aktualnie zajmują się głównie uprawą rol.

Wygląd Edytuj

Sarkanie właściwie od Selfratów różnią się pod względem wyglądu, tylko kolorem skóry, jaka jest zielona. Oczy u tego gatunku mogą być różnego koloru i barwa ich nie jest ograniczona. Ich średni wzrost wynosi 1.80 m, a masa 70 kg, więc tak samo jak u Selfratów. Mają oni jednak jedną ważną cechę w wyglądzie - mogą mieć tylko czarne włosy, a Sarkanie mający inny odcień na pewno je pomalowali.

Kultura Edytuj

Ta rasa cechuje się spokojem i wierzy w jednego boga - Irmo, który ma władzę nad wszystkim, co zostało stworzone. Według ich religii pozwolił on jednak im na robienie z Sarynfiksem tego, co im się podoba. Mogą dobrowolnie korzystać z roślin i zwierząt, nie bojąc się na karę od boga. Cechą charakterystyczną kultury Sarkan nie jest ubiór, bo nosili oni zwykłe szaty na początku, ale za to ich tatuaże, które są im przydzielane na podstawie ich młodości, jak i możliwości bytu w przyszłości przez specjalnych mnichów. Każdy Sarkanin, bądź Sarkanka musi taki mieć po ukończeniu 18 roku życia i właśnie wtedy w dniu urodzin przyznaje im się taki oto tatuaż.