FANDOM

Autor: Uriel34
Alternatywy
alternatywy

Sarynfiks - księżyc położony najdalej od Zerionu w odległości od słońca zamieszkiwany przez Sarkan. Uprawia się na nim wiele roślin, które zaspokajają wiele potrzeb mieszkańców wcześniej wspomnianej planety. Prowadzone są tutaj również hodowle zwierząt.

Gospodarka Edytuj

Jak już było powiedziane Sarynfiks słynie głównie ze swoich terenów rolniczych. Od dawna zaspokaja potrzeby żywieniowe mieszkańców Zerionu. Przemysł za to tutaj nie istnieje. Jest to przyczyną tego, że nie chciano zanieczyszczać pól i plonów, co poskutkowało naprawdę wydajnymi zbiorami. Sarkanie dbają o swoją planetę i sami zajmują się hodowlą zwierząt i uprawą żywności. Nie pozwalają oni też na wtargnięcie nieprzyjaznych frakcji na ich terytorium. Sarynfiks jest bowiem prawnie chroniony przez armię Zerionu.

Władza Edytuj

Władzę nad księżycem sprawuje ta z Zerionu od wielu lat dbająca o swój najcenniejszy księżyc. Powołuje ona jednak podczas każdych wyborów swojego przedstawiciela odpowiadającego za sprawy bieżące na Sarynfiksie. Często jest to osoba z Sarkan lubiana przez ich naród, który to właśnie ma prawo do wyboru takiej funkcji.

Historia Edytuj

Sarynfiks w swojej historii nie zanotował nic ciekawego. Głównie składa się ona z tego, że Sarkanie czasami walczyli między sobą o pola, ale była to jednak walka polityczna, w których to spierali się oni w sądach. Rzadko bywały przerwy w dostawach żywności, jak ta za czasów panowania Von Dauma, gdy ten zaprzestał ich. Były mimo to jednak nieczęste przypadki.