FANDOM

Autor: Uriel34
Alternatywy
alternatywy

Sarynfiks – księżyc położony najdalej od Zerionu w odległości od słońca zamieszkiwany przez Sarkan. Uprawiało się na nim wiele roślin, które zaspokajały wiele potrzeb mieszkańców wcześniej wspomnianej planety. Prowadzone były tutaj również hodowle zwierząt.

Gospodarka Edytuj

Jak już było powiedziane, Sarynfiks słynął głównie ze swoich terenów rolniczych. Od dawna zaspokajał potrzeby żywieniowe mieszkańców Zerionu. Przemysł za to tutaj nie istniał, co było przyczyną tego, że nie chciano zanieczyszczać pól i plonów, co poskutkowało naprawdę wydajnymi zbiorami. Sarkanie dbali o swoją planetę i sami zajmowali się hodowlą zwierząt i uprawą żywności. Nie pozwalali oni też na wtargnięcie nieprzyjaznych frakcji na ich terytorium. Sarynfiks był bowiem prawnie chroniony przez armię Zerionu.

Władza Edytuj

Władzę nad księżycem sprawowała ta z Zerionu od wielu lat dbająca o swój najcenniejszy księżyc. Powoływała ona jednak podczas każdych wyborów swojego przedstawiciela odpowiadającego za sprawy bieżące na Sarynfiksie. Często była to osoba z Sarkan lubiana przez ich naród, który to właśnie ma prawo do wyboru takiej funkcji.

Historia Edytuj

Sarynfiks w swojej historii nie zanotował nic ciekawego. Głównie składała się ona z tego, że Sarkanie czasami walczyli między sobą o pola, ale była to jednak walka polityczna, w których to spierali się oni w sądach. Rzadko bywały przerwy w dostawach żywności, jak ta za czasów panowania Von Dauma, gdy ten zaprzestał ich. Były mimo to jednak nieczęste przypadki.