FANDOM

Alternatywy
alternatywy

CT-5666 znany bardziej jako Spike był żołnierzem-klonem Republiki.

Biografia Edytuj

 Szkolenie na żołnierza Edytuj

Urodził się w 32 BBY na Kamino. Szkolił się tam razem z najlepszym przyjacielem Mosterem. Gdy nadszedł dzień testów, Moster zaczął się dziwnie zachowywać. Gdy drużyna wyszła na arene, gdzie miała zniszczyć wszystkie droidy testowe. Spike świetnie sobie radził ale nagle zauważył że Moster mdleje. Spike chciał mu pomóc ale było już za późno. Zniszczył ostatnie droidy i ukończył szkolenie. Moster obudził się dwa dni później w szpitalu. Spike powiedział mu że jego koledzy zdali test. Moster wrócił do siebie i dostał od Shaak Ti jeszcze jedną szanse na zdanie testu. W dzień testu Moster czuł się już znakomicie. Spike cały czas obserwował i kibicował Mosterowi. Niestety pod koniec znowu zaczął się trząść. Zniszczył jednak ostatnie droidy, a gdy Kapitan wszedł na arene i mu pogratulował, Moster go zastrzeli, po czym został ogłuszony przez innego klona. Spike nie mógł uwierzyć w dziwne zachowanie przyjaciela. Postanowił wziąść jego sprawę w swoje ręce.
Js

Spike leczy Mostera

Eksperyment Seperatystów Edytuj

Chyba jest już wyleczony.... Spike do Kaminoanów

Gdy Kaminoanie badali powód dziwnego zachowania Mostera, odkryli że Seperatyści wlali mu do mózgu tajemniczy płyn. Przez to żołnierz zastrzelił Kapitana. Jeden z lekarzy powiedział że można usunąć ten płyn z mózg. Niestety potrzeba by było do tego bardzo drogiego sprzętu. Kaminoanie zdecydowali się uśmiercić Mostera. Nie wiedzieli jednak że ich tajną rozmowe podsłuchał Spik....

Uleczenie Edytuj

W dniu w którym mieli uśmiercić Mostera, Spike wpuścił do wentylacji gaz usypiający. Sam założył maske. Dzięki temu samemu wszedł do sali "operacyjnej" by wyleczyć przyjaciela. Wiedział że klon potrzebuje drogich środków ale zastosował inne rozwiązanie. Rozciął mu specjalnym szwem czaszkę i odcedził płyn od reszty mózg. Szybko zszył głowę i wstawił go do zbiornika z Bactą. Gaz powoli kończył działać. Kaminoanie się obudzili. Zastali tam Spika i Mustera w Baccie. Spike powiedział że sam wyleczył kolege. Kaminoanie nie mogli nic mu zrobić bo sekret o uśmiercaniu klonów wyszedł by na jaw.

Służba na Stacji Bojowej i Śmierć Edytuj

Battle over Rishi moon

Bitwa po ewakuacji Republiki

300px-Ventress rozmawia z Grievousem

Asajj rozmawia z Griveousem podczas gdy Reublika wpada w pułapkę

Moster po wydarzeniach z Kamino wrócił do zdrowia, ukończył test i razem ze Spikiem zostali oddani do drużyny Sierżanta O'Bera. Ich pierwszą misją był Nowy Pleuthon. Mieszkańcy tej planety skarzyli sie na częste ataki Sepetarystów. Legion 225 z Kitem Fisto i Komandorem Fordem polecieli na planete by zbadać jeden z księżyców (na którym rzekomo znajdowała się baza Seperatystów.). Spike i Moster mieli nadzieje że polecą na księżyc ale O'Ber kazał im został w Staji na planecie. Mieli tam pilnować czy Seperatyści nie uderzą z planety. Strasznie długo się nudzili, gdy nagle komputer na Stacji przechwycił Tajną Rozmowe Griveousa z Ventress. Griveous poinformował uczennice Dooku, że uderzą z Księżyca Miumm. Dodał że Republika poleciał na inny księżyc i wpadnie tam w pułapkę. Spike chciał zawiadomić o tym Komandora ale coś zakłócało przekazy. Zdecydował się więc sam polecieć i powiadomić o tym Jedi i Klony zanim będzie za późno. Gdy przyjaciele wylądował na księżycu i poinformował dowódców, Jedi zarządzili ewakuacje. Mimo że większość Wojsk uciekło pod koniec Ewakuacji rozpoczeła się Bitwa podczas której Spike i Komandor zgineli.