FANDOM

Kanon
kanon
Real
Świat rzeczywisty

Stacked Story – opowiadanie publikowane rozdziałami w 2020, którego każdy kolejny rozdział opracowuje inny użytkownik lub czytelnik Star Wars Fanonpedii.

Akcja opowiadania ma miejsce w 18 BBY oraz skupia się na perypetiach Braw Necka, mistrza Jedi ocalałego z rozkazu 66, który angażuje się w ratowanie wioski na Kashmarr'k na prośbę jej mieszkanki Gienny przed atakiem Imperium.

Rozdziały Edytuj

Rozdział Autor Publikacja Rozmiar
Stacked Story: Rozdział 1 Mustafar29 7 września 2020 3989
Stacked Story: Rozdział 2 Cashao 8 września 2020 4721
Stacked Story: Rozdział 3 BlackCommissar 10 września 2020 3879
Stacked Story: Rozdział 4 Michael2310 13 września 2020 4321
Stacked Story: Rozdział 5 Zyksyf 13 września 2020 7585
Stacked Story: Rozdział 8 Zyksyf 17 września 2020 14 584
Stacked Story: Rozdział 9 Mustafar29 21 września 2020 10 100
Stacked Story: Rozdział 10 Cashao 24 września 2020 17 754
Stacked Story: Rozdział 13 Cashao 3 października 2020 9665
Stacked Story: Rozdział 14 Zyksyf 4 października 2020 22 710

Streszczenie Edytuj

Ucieczka z Kashmarr'k Edytuj

Stacked Story — czołówka

Stacked Story — czołówka

Czołówka Stacked Story

Jest rok 18 BBY. Oddział klonów pod przywództwem weterana wojen klonów, Sharka, przystępuje do ataku na wioskę na planecie Kashmarr'k w poszukiwaniu Diego, syna separatystycznego oficera. Gienna, jedna z mieszkańców, udaje się do Braw Necka, Jedi rezydującego w gliniance nieopodal, i prosi go o pomoc w odparciu imperialnego ataku na jej wioskę. Mężczyzna godzi się, jednak bezpośrednia konfrontacja z żołnierzami nie zostaje zrealizowana zgodnie z planem i w efekcie razem z Gienną organizuje ewakuację, w czasie której para napotyka Diego. Chłopak proponuje, aby połączyli siły i opuścili planetę na pokładzie jego frachtowca Sepich oraz udali się do jego wpływowych znajomych, jednak tuż przed odlotem ewakuowani mieszkańcy zostają pojmani, co zmusza Jedi do konfrontacji swoich poglądów, przedkładających życie ludzkie nade wszystko inne, z zastanymi realiami. Diego podejmuje jednak decyzję odlotu, ogłuszając Jedi, by ten nie mógł oddać się w niewolę. Mieszkańcy natomiast uchodzą z życiem i sami stają się więźniami Imperium.

W międzyczasie inkwizytor Marr Chinn, dawny padawan Braw Necka, usiłuje zlokalizować swojego byłego mistrza, w czym przeszkadza mu admirał Barr Teck, bardzo niechętny wobec porywczego użytkownika ciemnej strony; jego zdaniem Darth Vader powinien był postawić na Mi Howa, innego inkwizytora. Niekompetencję Chinna wykazuje też fakt, że niechcący pozwolił uciekinierom z Kashmarr'k przedostać się przez blokadę. Razem z Teckiem zawiera jednak „męską ugodę”, aby nie raportować jego wybryku.

Przygoda na Zuomiarrze Edytuj

Sepich

Sepich, frachtowiec zniszczony na Zuomiarrze

Wkrótce ekipa z Kashmarr'k, tj. Braw Neck, Diego, Gienna i droid QT-O1, ląduje na Zuomiarrze, by zreperować statek. Z pomocą komandora Ralfa Vandersa odnajduje ich tam Mi How, jednak ginie, zastrzelony przez Diego. Śmierć jego głównego konkurenta aktywuje więź Marr Chinna z Neckiem, tak że obaj są w stanie widzieć się nawzajem pomimo dzielących ich lat świetlnych. Po zakończeniu wizji inkwizytor w tajemnicy opuszcza pokład swojego gwiezdnego niszczyciela i udaje się na spotkanie z Jedi.

Tuż przed przylotem Chinna z szafy na pokładzie Sepicha wychodzi Julie Taa, przywódczyni kashmarrskiego Koła Gospodyń Wiejskich. Tęga kobieta utrzymuje, jakoby Diego ją porwał; ten jednak odpiera ten zarzut, mówiąc, iż gosposia sama weszła na jego pokład nieproszona. Gienna natomiast sugeruje, że pomiędzy parą doszło do romansu.

Przyleciawszy na Zuomiarrę, Marr Chinn wysadza Sepicha oraz pokonuje Necka, mimo że ostatecznie sam zostaje uwięziony pod wszechobecnym gruzowiskiem. Brak środku transportu zmusza ekipę do tułaczki. Ostatecznie trafiają oni do Międzygruzia, gdzie zastają Kai Tecka, syna admirała Barr Tecka, i opuszczają planetę na pokładzie Potwora, statku chłopca, tuż przed jej ostrzelaniem na polecenie Ralfa Vandersa.

Dalsza podróż Edytuj

Potwór

Potwór, statek Kai Tecka

Pochłonięty nienawiścią Chinn niechcący przyczynia się do ucieczki Jedi, za co zostaje aresztowany przez Tecka. Braw Neck wraz z ekipą z kolei ląduje na stacji kosmicznej, gdzie dokonuje zaopatrzenia. To tam Diego decyduje się pozostawić Julie Tę, gdyż zgorszony jej tężyzną, uważa ją za zbędny balast. Neck z kolei wyjawia mu swoje uczucia względem niej oraz wewnętrzne rozdarcie pomiędzy miłością a przestrzeganiem Kodeksu Jedi. W dalszą drogę z ekipą, już bez Julie Ty, udaje się mechanik Luc.

Tymczasem Shark oraz jego przyjaciółka, inkwizytor Calista Tasnerk, gubią trop za poszukiwanym Jedi i separatystą. Po powrocie na gwiezdny niszczyciel klon konfrontuje się z Marr Chinnem; pamięta bowiem, że jeszcze jako Jedi inkwizytor doprowadził do śmierci wielu spośród jego kompanów w czasie oblężenia Mygeeto.

Główni bohaterowie Edytuj

Zawartość Edytuj