FANDOM

Alternatywy
alternatywy
Real
Świat rzeczywisty

Star Wars: The Sword of Darkness – niekanoniczne opowiadanie stworzone Kitty Sheksire skupiające się głównie na serialu produkcji LucasFilm Star Wars: The Freemakers Adventures. Ma on na celu bycie alternatywną wersją sezonu 2 owego serialu.

Fabuła Edytuj

Imperium jest już u szczytu swej potęgi. Jedi odeszli już w zapomnienie, a Yoda, jeden z nielicznych, który przeżył tzw. Czystkę Jedi umiera od znużenia starości.
Coraz więcej ludzi i innych ras różnej maści jest po stronie Sithów, a Ci, którzy się opierają są eksterminowani lub poddawani praniom mózgu.
Koszmar wydaje się być wieczny i nie mieć końca. Tylko Rebelia wierzy jeszcze w zwycięstwo i chce chociaż spróbować walczyć.
Do ich szeregów należą Freemakerowie – wcześniej rodzina zbieraczy złomu, a teraz spore utrapienie dla Imperium.
Nastoletni członek tej rodziny Rowan Freemaker spotyka w bazie przyjaciela Jeka 14 i jego wychowankę Mirajane, która od razu mu wpada w oko. Jednak Imperator Palpatine i Darth Vader ciągle im dyszą i żadne z nich nie może stracić uwagi ani na sekundę.
Rowan'a i Mirę dręczy pytanie: Jaki jest w rzeczywistości plan Imperatora i czego od nich chce?

Bohaterowie Edytuj

  • Mirajane – wychowanka Jeka 14, pochodząca z Zoh. Młoda, niedoświadczona dziewczyna obdarzona niezwykłą charyzmą, po prostu nie da się jej nienawidzić. Wciąż odkrywa swoją moc i nie jest do końca pewna swoich możliwości.
  • Rowan Freemaker – energiczny, wrażliwy na moc chłopak. Jeden z najmłodszych członków Sojuszu Rebeliantów. Ma złote serce i talent do pakowania się w tarapaty. Kiedyś chciał zostać Jedi, ale zrezygnował z tego marzenia, gdyż wpadła mu w oko śliczna dziewczyna.
  • Jek 14 – klon stworzony przez Sithów. Wyjątkowo łagodny i uprzejmy mężczyzna, choć gdy ktoś skrzywdzi osobę, na której mu zależy potrafi pokazać kolce i nimi pokłóć. Uwielbia tworzyć budowle i statki ze zwykłych śmieci i rzeczy znajdujących się w pobliżu. Coś jednak ukrywa...
  • Naare – agentka Sithów, potomkini Mistrza Baird'a Kantoo. Niezwykle piękna, ale również przy tym bezwględna kobieta nie znoszącą wręcz bycia zależną od kogokolwiek. Ma jakiś związek z Jekiem i Mirajane.

Etymologia nazwy Edytuj

Nazwa angielska w przetłumaczeniu znaczy tyle co Gwiezdne wojny: Miecz mroku.

Odcinki Edytuj

Numer odcinka
Tytuł
Premiera
00
Prolog 25.03.2018
01
Atak na Zoh 27.03.2018
02
Śmierć mistrza 29.03.2018
03
Wzywając Mirę 07.04.2018
04
Gra się zaczyna 07.07.2018