Star Wars Fanonpedia

Szablon:Autor przechodzi restrukturyzację!
Za dyskomfort stylistyczno-wizualny przepraszamy

CZYTAJ WIĘCEJ

Star Wars Fanonpedia
Advertisement
Cześć, Internauto! Witaj na
Star Wars Fanonpedii!

Twórz swój własny świat Gwiezdnych wojen! Publikuj artykuły o swoich własnych postaciach, droidach, miejscach, wydarzeniach – innymi słowy: o czym tylko zechcesz! Napisz swoje własne opowiadanie, a jeśli coś rysujesz, nie zapomnij przesłać swojego dzieła do strony z fanartami!

3323
artykuły
3288
zdjęć
73 365
edycji
181
użytkowników
Utwórz swój własny artykuł i wymyśl własną historię!
Postaci
To tylko losowa strona. Zobacz wszystkie lub utwórz nową!
Organizacje
Droidy
Więcej!
To tylko losowa strona. Już teraz zobacz wszystkie kategorie!
Opowiadania do poczytania
Te fanfici, pisane przez szerokie grono użytkowników, z pewnością przypadną Ci do gustu! A jeśli nie, to nic nie szkodzi – mamy ich od groma! (dokładnie 80 serii i aż 496 opowiadań). Jeśli chcesz, możesz przejrzeć je wszystkie albo nawet napisać swoje własne!
Artykuły polecane
Te artykuły polecane został wybrany przez społeczność fanonpedystów, dlatego na pewno jest warty Twojej uwagi! Jeśli uważasz, że któryś z Twoich artykułów zasługuje na to miano, zawsze możesz zgłosić go przy kolejnym głosowaniu. Więcej →

You Reck.png

You Reck
Mustafar29 • 10 745 bajtów
Zobacz wszystkie

You Reck (czyt. /juː rek/) był ludzkim padawanem Jedi pobierającym nauki u rycerza Tramza. Chłopiec pochodził z Kashmarr'k i był synem mechanika wozowego z Międzydrzewia imieniem Ya Reck.

W 31 BBY You Reck wraz ze swoim mistrzem oraz jego przyjaciółką Andal dokonał abordażu na Sępa Millennium, gdzie wziął udział w mordzie na jego personelu. Stamtąd też troje Jedi przejęli poszukiwany przez siebie holokron, którego odszukanie zlecił im Rose Forp. Wkrótce też wszedł w skład ekspedycji tego ostatniego mającej na celu zdobycie kamiennej maski z Koraband.

You Reck urodził się w 44 BBY w Międzydrzewiu Kashmarr'k jako syn lokalnego mechanika wozowego imieniem Ya. W pewnym momencie Jedi wykazali ewidentną obecność midichlorianów w jego krwi, tak iż inkorporowali go w struktury swojego zakonu. Pomyślnie przeszedłszy szkolenie inicjalne jako adept, przed trzynastym rokiem życia You został mianowany padawanem i przydzielony pod trening Tramsa.

Leon Skywalker.png

Mustafar29 • 18 968 bajtów
Zobacz wszystkie

Leon Skywalker był dawnym padawanem Sodalicji Jedi szkolonym przez swoją matkę Rey Skywalker w pierwszej świątyni Jedi na Ahch-To.

Po utracie pamięci w 51 ABY został przygarnięty przez farmera Warda, który odtąd wychowywał dwunastoletniego chłopca jako jego przyszywany wuj. W efekcie Leon identyfikował się jako Leon Ward i pomieszkiwał z nim na Lah'mu.

W 56 ABY, po śmierci wuja, Leon był świadkiem śledztwa ws. katastrofy Ahch-To, prowadzonym przez rycerza Jedi Temiriego Blagga oraz jego ucznia Jaa Kassę. Emisariusze rozpoznali w chłopaku syna swojej mistrzyni, w związku z czym zabrali go razem ze sobą na Stację Stołeczną w celu przeprowadzenia badań mających wykazać ich pokrewieństwo.

Leon Skywalker urodził się w 39 ABY jako młodszy brat Jacena Skywalkera. Obaj chłopcy byli wychowywani przez swoją matkę Rey Skywalker na Ahch-To, będąc członkami miejscowego zboru, gdzie zgłębiali tajniki jasnej strony Mocy.

Chorty.png

Chorty
Mustafar29 • 30 249 bajtów
Zobacz wszystkie

Chorty był ludzkim łowcą nagród oraz okropnym maminsynkiem, który na każdą swoją misję woził ze sobą swoją matkę Bożenę.

W 31 BBY Chorty opracował strategię zdobycia kamiennek maski z Koraband, licząc na „szybką gotówkę”. W ramach planu skompletował załogę, w skład której weszła jego matka, będąca jej marionetkową przywódczynią, jego przyrodni brat Korec Odvinna, a także druh Dominik, harcerz.

W 18 BBY Chorty i Bożena byli na tropie profesora Raffoua Villchure'a, znachora poszukiwanego w związku z przeprowadzaniem nielegalnych operacji przy użyciu kradzionego sprzętu medycznego. W czasie podróży rozbił się na Sandau, gdzie został postrzelony przez samego poszukiwanego. Odniesione obrażenia przeżył jedynie za sprawą operacji przeprowadzonej przez samego poszukiwanego oraz pomocy ze strony członków ekipy Braw Necka. W ramach zabiegu stracił jednak uszkodzoną nerkę, w następstwie czego nie posiadał środków na spłatę czynszu.

Brawws.png

Braw Neck
Mustafar29 • 190 694 bajty
Zobacz wszystkie

Braw Neck, w czasach Wielkiej Czystki okazjonalnie identyfikujący się jako Ladir Voe, był ludzkim mistrzem Jedi i generałem Wielkiej Armii Republiki w czasie wojen klonów oraz jednym z nielicznych przeżytków rozkazu 66, a następnie buntownikiem przeciwko Imperium Galaktycznemu, ściśle zaangażowanym w niesienie pomocy zagrożonym przez reżim.

Po upadku Republiki Galaktycznej Neck zakwaterował się w gliniance na planecie Kashmarr'k, początkowo korzystając z gościny Gienny. W 18 BBY na jej prośbę wspomógł mieszkańców pobliskiej wsi Międzydrzewie w walce z Imperium Galaktycznym, które przybywszy w celu odnalezienia Diego, oficera Konfederacji Niezależnych Systemów, postanowiło dokonać anihilacji osady w przypadku nieoddania go w ręce reżimu. Po bezpośredniej konfrontacji z żołnierzami-klonami mężczyzna połączył swe siły z separatystycznym aktywistą i samą Gienną, by wspólnymi siłami opuścić planetę na pokładzie frachtowca Sepich i podjąć się brawurowej ucieczki przed reżimem.

W czasach spędzonych w strukturach zakonu Neck wziął na siebie trening padawana Marr Chinna, który w erze Imperium zdradził i przeszedł na ciemną stronę Mocy, usiłując zlokalizować dawnego mistrza celem jego unicestwienia; więź między nimi ujawniła się w czasie, gdy ekipa Braw Necka znajdowała się na Zuomiarrze, odsłaniając lokalizację mistrza Jedi. Choć towarzysze odparli dwa pojedynki z inkwizycją, w tym samym Marrem, w czasie katastrofy zaaranżowanej przez komandora Ralfa Vandersa zmuszeni zostali do opuszczenia planety na pokładzie Potwór, republikańskiej kanonierki zrekonstruowanej przez miejscowego chłopca Kai Tecka, z nim na pokładzie. W czasie dalszej podróży Julie Taa, przypadkowo napotkana przywódczyni Koła Gospodyń Wiejskich z Kashmarr'k, którą Braw Neck darzył silnym uczuciem, odłączyła się od ekipy, jeszcze zanim towarzysze dotarli do Unconquerable, siedziby ocalałych lojalistów Konfederacji Niezależnych Systemów.

Ostatnie wpisy na blogach

Mustafar29 Mustafar29 28 lip
1

Polityka społeczności – aktualizacja 7

W wpisie chciałbym przedstawić Wam propozycje administracji co do zmian w Polityce społeczności zac…

Przeczytaj cały post
Mustafar29 Mustafar29 21 lip
6

Miss Fanonu — etap grupowy

Hej, hej! Według starego obyczaju zaczynamy od pań, dlatego niniejszym rozpoczynam głosowanie na Mis…

Przeczytaj cały post
Mustafar29 Mustafar29 14 lip
0

Czy Yagna jest klonką Palpatine'a?

jest klonką Palpatine'a?]]

Cześć, kochani! Witam Was bardzo, bardzo serdecznie na moim blogu!

W dzisi…

Przeczytaj cały post

323557016159125515W7UJYJH4
Losowy fanart
To jest losowy fanart. Zobacz wszystkie lub prześlij swój!
Laetitia Moiver.png
Laetitia Moiver • Autor: TymonSkywalker800
Advertisement