Star Wars Fanonpedia

CZYTAJ WIĘCEJ

Star Wars Fanonpedia
Advertisement
Star Wars Fanonpedia
Twórz swój własny świat Gwiezdnych wojen! Publikuj artykuły o swoich własnych postaciach, droidach, miejscach, wydarzeniach – innymi słowy: o czym tylko zechcesz! Napisz swoje własne opowiadanie, a jeśli coś rysujesz, nie zapomnij przesłać swojego dzieła do strony z fanartami!
3409
artykułów
3429
zdjęć
76 302
edycje
180
użytkowników
Utwórz swój własny artykuł i wymyśl własną historię!
Losowa postać
To tylko losowa strona. Zobacz wszystkie lub utwórz nową!
Losowa organizacja
Losowy droid
Więcej!
To tylko losowa strona. Już teraz zobacz wszystkie kategorie!
Opowiadania do poczytaniawięcej →
Te fanfici, pisane przez szerokie grono użytkowników, z pewnością przypadną Ci do gustu! A jeśli nie, to nic nie szkodzi – mamy ich od groma! (dokładnie 81 serii i aż 504 opowiadania). Jeśli chcesz, możesz przejrzeć je wszystkie albo nawet napisać swoje własne!
Artykuł polecanywięcej →
Te artykuły polecane został wybrany przez społeczność fanonpedystów, dlatego na pewno jest warty Twojej uwagi! Jeśli uważasz, że któryś z Twoich artykułów zasługuje na to miano, zawsze możesz zgłosić go przy kolejnym głosowaniu.

Allia Deeplight – człowiek. Kobieta pochodząca ze Światów Jądra, a dokładniej z planety Byss. W czasach Wojen Klonów jej rodzimy świat mocno nie ucierpiał, a sama niezbyt żądna przygód wolała bezpiecznie rozwijać swoje umiejętności na rodzimym świecie. Pod koniec 19 BBY Imperium Galaktyczne powoli zaczynało rekrutować armię w cywilach. Allia wykorzystała ją jako szansę na lepsze życie. Wszystkie testy przeszła nadzwyczaj dobrze i najszybciej ze swojej grupy uzyskała licencję na szturmowca. Została przydzielona na ochronę swojej rodzimej planety. Na początku 18 BBY na Byss pojawili się przemytnicy, którzy zajmowali się głównie metalami. Pod rozkazami Sierżant Hallway'a została przydzielona do grupy mającej odciąć przemytnikom drogę. Był to dla niej pierwszy poważny test. Misja kończy się powodzeniem i Allia jako jedyna ze swojej grupy przeżywa starcie. Aresztuje przemytników. Jej niezwykłe umiejętności zostały docenione przez obserwującego te zdarzenia Pułkownika Yularena, który sugeruje przydzielenie jej osobistego specjalnego oddział samemu Imperatorowi. Kobieta początkowo nie wiedząc o co chodzi zostaje odwieziona na promie typu Theta w niewiadomym jej kierunku. Okazuje się, że ląduje ona na Coruscant w okolicy pałacu Imperialnego. W środku przez jednego z przełożonych Imperatora zostaje poinformowana o awansie na stopień Sierżanta i przejęciu dowodzenia nad oddziałem sił specjalnych imperium o nazwie Beta.

Ferr Deck był ludzkim barmanem zatrudnionym w barze w Kamieniowie na Zuomiarrze. W 18 BBY wspomógł Filíp, swą dawną znajomą ze studiów, któch żadne z nich nie ukończyło, oferując jej skorzystanie z usług Stasha w celu opuszczenia planety.

Ferr Deck, ludzki osobnik płci męskiej, zwykł uczęszczać na te same studia co ludzka osobniczka Filíp; podobnie jak ona, i on jednak nie ukończył uczelni. W pewnym momencie swojego Deck zdobył zatrudnienie w barze w Kamieniowie, jednej z nielicznych miejscowości na Zuomiarrze ocalałych z katastrofy w 18 BBY, i odpowiedzialny był za obsługę klientów oraz polerowanie kieliszków. Na swojej zmianie pracował razem z Kashią, trudzącą się przyrządzaniem posiłków i napojów.

You Reck (czyt. /juː rek/) był ludzkim padawanem Jedi pobierającym nauki u rycerza Tramza. Chłopiec pochodził z Kashmarr'k i był synem mechanika wozowego z Międzydrzewia imieniem Ya Reck.

W 31 BBY You Reck wraz ze swoim mistrzem oraz jego przyjaciółką Andal dokonał abordażu na Sępa Millennium, gdzie wziął udział w mordzie na jego personelu. Stamtąd też troje Jedi przejęli poszukiwany przez siebie holokron, którego odszukanie zlecił im Rose Forp. Wkrótce też wszedł w skład ekspedycji tego ostatniego mającej na celu zdobycie kamiennej maski z Koraband.

You Reck urodził się w 44 BBY w Międzydrzewiu Kashmarr'k jako syn lokalnego mechanika wozowego imieniem Ya. W pewnym momencie Jedi wykazali ewidentną obecność midichlorianów w jego krwi, tak iż inkorporowali go w struktury swojego zakonu. Pomyślnie przeszedłszy szkolenie inicjalne jako adept, przed trzynastym rokiem życia You został mianowany padawanem i przydzielony pod trening Tramsa.

Krystyna, pod postacią cyborga znana jako Neo-Krystyna, była przełożoną konserwatorek powierzchni płaskich na planecie Kaldarnodar oraz lojalistką ruchu oporu Ya Nusha. W 18 BBY została niemalże śmiertelnie ugodzona w serce przez przybyłego na miejsce inkwizytora Marr Chinna, ambasadora Imperium Galaktycznego, kiedy stała na czele komitetu powitalnego. Ostatecznie została ocalona przez przez chirurga Burnera, który wykorzystując robotyczny korpus generała Grievousa, uczynił ze sprzątaczki cyborga.

Praktycznie nic nie wiadomo o życiu Krystyny przed wydarzeniami kluczowymi dla jej życia. Można natomiast przypuszczać, iż urodziła się i wychowała na Kaldarnodar, gdzie rozpoczęła się też jej kariera woźnej. W nieznanym momencie pomiędzy 19 a 18 BBY Krystyna wstąpiła do ruchu oporu Ya Nusha, byłego mistrza Jedi, gdzie pełniła funkcję naczelnej sprzątaczki; jej zastępczynią była z kolei Edyta. W obawie o swoje podwładne na czarnym rynku zamówiła kije do szczotek wykonane z cortosis, pomalowane tak, aby nie wyróżniały się na tle mioteł.

Złote Piórowięcej →
Te opowiadania społeczność nagrodziła mianem Złotego Pióra. Na pewno są one warte Twojej uwagi! Więcej →

Ciemne niebo Exegolu rozświetlały błyskawice, które tamtego dnia uderzały w skalistą powierzchnię planety ze wzmożoną siłą. Na niebie rozgrywała się zacięta bitwa pomiędzy siłami Ruchu Oporu a flotą Ostatecznego Porządku, która sprawiała, że w samym środku walki można było odnieść wrażenie, jakby przez burzowe chmury przeszło choć trochę promieni słonecznych. Nagłe rozbłyski światła wbrew pozorom pomagały nawigować niewielkiemu TIE scoutowi przy samej ziemi, gdyż dawały jakiekolwiek informacje o ewentualnych przeszkodach, czy o bliskości ziemi oraz Cytadeli Sithów, w stronę której leciał myśliwiec. Pilot wiedział dokładnie, gdzie chce polecieć i dlaczego właśnie tam, miał też w tym doświadczenie, ponieważ zaledwie kilka tygodni wcześniej doleciał do tamtego miejsca. Chociaż, kiedy o tym myślał, przybył wtedy na Exegol inny człowiek, nie on. Z tą myślą wylądował kilka metrów od wejścia do Cytadeli Sithów, wyskoczył z TIE scouta, biorąc ze sobą blaster, które zawiesił na swoim pasie. Czarne, długie włosy i tego samego koloru peleryna zaczęły powiewać przy silnym wietrze, a także na skutek biegu Bena do środka kompleksu. Czuł, że Rey jest w środku. Czuł, że dzieje się… Czytaj dalej →

Pomieszczenie spowite było w mroku wypełnionym wszelakiego typu oparami, które unosząc się w powietrzu, nadawały mu niespotykaną aurę. Pomimo cisnącego się na usta skojarzenia tego miejsca z półświatkiem przestępczym Staa Sheck, handlarz statków, który wszedł do lokalu zaledwie przed chwilą, był najzwyklejszym w świecie legalnym handlarzem statków, który sprzedawał statki. Choć, co trzeba przyznać, ostatnio coraz bardziej przymierzał się do transakcji z osobami wyjętymi spod prawa, głównie z powodu restrukturyzacji Republiki w Imperium. A było to spowodowane tym, że naprawdę ciężko było u niego z pieniędzmi — prawie tak ciężko, jak ciężko chorego miał brata, Trandoshanina imieniem Ya Sheck. Jednak zanim Staa Sheck zszedłby na ścieżkę zła, jak do niedawna zwykł jeszcze określać dilerów wszelakiej maści, musiał najpierw upewnić się, że z zrobił, co tylko mógł, tak by uniknąć tego scenariusza. Nie miał jeszcze jednak tej satysfakcji i z tego też względu obecnie to on odwiedzał swoich klientów, prosząc, a czasem wręcz błagając o zakup jego pojazdów, mimo iż… Czytaj dalej →

323557016159125515W7UJYJH4
Losowy fanart
To jest losowy fanart. Zobacz wszystkie lub prześlij swój!
Kucharka Kashia.png
ppKashia]] • Autor: Mustafar29
Zaprzyjaźnione wiki
latest?cb=20220120090806&path-prefix=pl

Advertisement