FANDOM

Alternatywy
alternatywy
Pol
Artykuł polecany na marzec 2016
Przetrwałem tyle lat, że jedna wielka bitwa nic mi nie zrobi.
— Terdex żegna żonę.

Terdex, wychodowany numerem CT-3425 – jeden z najważniejszych członków Republiki Galaktycznych Strażnków.

Biografia

Wczesne życie (24–19 BBY)

Powstał na Kamino, jednak podczas tworzenia coś poszło nie tak, przez co Terdex żył jak normalny człowiek, nie miał przyśpieszonego procesu starzenia się. Był więc wychowywany na żołnierza, jednak to zakończyło nagła przemiana Republiki w Imperium. Wtedy pewien klon o imieniu Kaise,  który specjalnie dostał specjalną substancję, która pozwalała mu rosnąć jak zwykły człowiek, ukrył się z Terdexem i szkolił go. Kaise i Terdex byli dla siebie niczym bracia, a Kaise bardzo dbał o Terdexa.

Szkolenie i pierwszy pancerz (19–10 BBY)

Terdex szkolił się u Kaisa, który bardzo  był z niego dumny.Coraz lepiej się szkolił, więc Kaise za to postanowił mu dać coś, co może się przydać Terdexowi. W czternaste urodziny, Kaise podarował mu pancerz klona, który sam to niego należał.

Operacja: Zamach na Dakka Mannoi (10–5 BBY)

Znalezienie towarzysza (10–9 BBY)

Kiedy Terdex zakończył u Kaisa trening, okazało się, że pewien klon, Furai ukrywa się w pewnej bazie, postanowili pójść go odnaleźć. Kiedy go znaleźli, okazało się, że Furai jest poszukiwany przez Imperium za niszczenie ładu.  Okazało się, że to nie jest prawda. Postanowili więc jeszcze wykonać zamach na Dakka Mannoi - oficera imperialnego, który wrobił Furaia. 

Polecieli statkiem Furaia, który po cichu razem z Kaisem oraz Terdexem włamali na Gwiezdny Niszczyciel Dakka Mannoi. Jednak Furai szybko został zastrzelony przez szturmowców, a Kaise został wzięty to niewoli. Terdex natomiast szybko się ukrył. Uwolnił Kaisa oraz Marka Skywalkera - kuzyna Anakina Skywalkera, znanego wtedy jako Darth Vader.

Kiedy uciekli to kryjówki Kaisa. Terdexowi zniszczył się pancerz. Kaise dał mu drugi, który przerobił i nosił aż po dziś dzień. Znów polecieli na statek Dakka Mannoi. Kiedy przylecieli po cichu, znaleźli pokój Dakka Mannoi. Kiedy ten spał, chcieli go zabić. Jednak to pokoju weszli szturmowcy. Kaise zaczał to nich strzelać, jednak został zabity. Wściekły  zabił szturmowców. Strzały obudziły Dakka, który wezwał ochronę. Mark oraz Terdex wzięli ciało Kaisa i uciekli na statek. Kiedy wrócili to kryjówki, zrobili Kaisowi pogrzeb, a Mark i Terdex zostali przyjaciółmi , którymi byli już zawsze.

Zabicie Dakka, nowa kryjówka oraz towarzysz (8–5 BBY)

Pewnego dnia, Mark i Terdex postanowili znaleźć nową kryjówkę. Spakowali się, i poszli poszukać nowej kryjówki. Znaleźli opuszczoną bazę klonów, którą postanowili odnowić. Po 3 latach poszli ostatni raz spróbować zabić Dakka. Kiedy weszli na jego statek, poszli to jego pokoju, i go po cichu zabili. Kiedy wychodzili, Mark spotkał swojego przyjaciela o imieniu Coston. Uwolnili go i uciekli. Coston to nich dołączył i razem przeżywali przygody. 

Powstawanie Republiki Galaktycznych Strażników (5 BBY–5 ABY)

Poznanie przyszłej żony(5-3 BBY)

Kiedy Terdex, Coston oraz Mark szukali czegoś to jedzenia, zauważyli, że szturmowcy każą  pewnej dziewczynie, 18 letnią Daye Marine zapłacić za mieszkanie. Problem w tym, że dziewczyna mieszka...pod mostem. Przyjaciele obronili dziewczyne ogłuszając szturmowców. Ci zaproponowali jej, aby to nich dołączyła, na co ona się zgodziła. Od razu, jak się spotkała z Terdexem, widać było, że między nimi iskrzy.

Śmierć Costona i ślub (3–0 BBY)

Parę miesięcy później okazało się, że Coston jest poważnie chory. Kiedy Mark i Terdex poszli szukać lekarstwa i je znaleźli, było już za późno. Coston umarł w 2 BBY. Dwa dni później został pochowany. W 0 BBY Terdex i Daya wzieli ślub.

Pierwsze dziecko oraz założenie Republiki Galaktycznych Strażników (0 BBY–5 ABY)

Pare dni później, Daya powiedziała Terdexowi, że jest w ciąży. Terdex bardzo się ucieszył. Już miał plany co to dzieci. 9 miesięcy później urodził mu się syn Kelo. Terdex bardzo kochał syna. Częściej się nim zajmował niż Daya, co było jego własnym wyborem. Właśnie z tego powodu, pierwszym słowem Kela było Tata. Po pokonaniu Imperium przez Rebelię, przyjaciele zebrali starych członków  Republiki, którzy jeszcze żyli oraz ich dzieci i założyli Republike Galaktycznych Strażników

Nowa armia, nowe tereny i drugie dziecko (5–8 ABY)

Pare miesięcy później, Terdex razem z Markiem szukali nowych członków armii Republiki. Po castingu, wybrali 10000 członków, którzy dostali pseudonimy. Terdex został komandorem swojego Oddziału, gdzie byli żołnierze o pseudonimach QuerPhoenixCyclopsLightning i Spider. Ich pierwszą wspólną misją, było odnaleźć członków Imperium, którzy zabili bardzo dużo ludzi. Podczas tej misji zginął Spider, ale misja została zakończona sukcesem i dawni Imperialni zostali aresztowani.

Tym dłużej Republika istniała, tym większe tereny obejmowała. Mark, będąc kanclerzem, który był wrażliwy na moc, na każdej planecie Republiki Galaktycznych Strażników rozkazał stworzyć Świątynie Jedi. Terdex razem z żoną, która aktualnie była w drugiej ciązy i Kelem mieszkali na Naboo. Sam Terdex był jednym z założycieli Republiki Galaktycznych Strażników, więc nie musiał martwić się o pieniądze. Mieszkali więc w willi. Później Mark pozwolił rządzić jedną planetą, którą władałą Republika. Tam mieszkali z rodziną w wielkim pałacu. Po paru miesiącach, jego żona urodziła  mu drugie syna, który dostał imię Mer, po drugim imieniu Kaisa. Sam Kelo był na początku zazdrosny o brata, ale później już nie był.

Spotkanie starego przyjaciela (8–9 ABY)

Podczas pewnej misji z oddziałem, spotkał swojego starego przyjaciela, Fiara. Ten okazał się mieć długi o pewnej mafii. Terdex razem z oddziałem pomogli mu, umawiając się z mafią ją aresztowali. Podczas aresztowania zmarł Quer. Po misji Fiar, Mark oraz Terdex poszli to baru się napić, a dzień później Fiar został zatrudniony przez Marka w armii dostając pseudonim Pirate z powodu opaski, którą nosi zakrywając swoje ranne oko. Sam Fiar później osiągnął status Komandora i miał własny oddział

Bitwa o Tendrix VIII (9 ABY)

Kiedy wojska nowo powstałej Organizacji Zniszczenia Republiki Galaktycznych Strażników zaatakowały Tendrix VIII, planetę należącą to Republiki,  wojska RGS pod przywództwem Terdexa, Fiara oraz Marka broniły Tendrix VIII. Wielu żołnierzy zgineło, między innymi zginął Cyclops, więc w oddziale Terdexa byli już tylko on, Phoenix i Lightning. Po wojnie wygranej przez Republike Galaktycznych Strażników, to oddziału Terdexa dołączyli KunaiFay i Biar.

Bitwa o Giner (10 ABY)

Rok po Bitwie o Tendrix VIII Organizacja Zniszczenia RGS znów zaatakowała planete RGS, tym razem zaatakowali planete Giner, znanej jako Gangsterska Planeta. Wtedy podczas bitwy dowodzili tylko Fiar i Terdex, gdyż Mark był bardzo zajęty. Podczas bitwy zginął Lightning i jego przyjaciel z oddziału Fiara, Mix. Fiar i Terdex postanowili włamać się to minibazy OZRGS, po czym następnie aresztowali jednego z generałów OZRGS. Po bitwie go przesłuchano i zamknęto w więzieniu. W oddziale Terdexa Lightninga zastąpiła Gine, w której zakochał się Phoenix. 

Poszukiwanie zamachowca (11 ABY)

Podczas pewnej ważnej uroczystości, pewien zamachowiec postanowił zabić Marka, jednak udało mu się go tylko zranić. Terdex razem z oddziałem postanowił znaleźć zamachowca, który próbował zrobić zamach na kanclerza Republiki Galaktycznych Strażników. Okazało się, że był to znany łowca nagród, którego aresztowano.

Szkolenie syna (12 ABY)

Jego syn, Kelo postanowił przejść pierwsze szkolenie. Ojciec dał mu pierwszy pancerz i poszli to specjalnego pokoju treningowego, gdzie  Kelo zaczął trening. Kelo poznał też dziecko Fiara, Kiena, z którym się zaprzyjaźnił. Kelo po ukończeniu treningu został Szeregowym w armii.

Później, jego drugi syn został porwany przez pewnego łowce nagród. Ten jednak został złapany, a dziecku  Terdexa nic się nie stało.

Śmierć Fiara (12–15 ABY)

Fiar,  jednak podczas pewnej bitwy zginął. Na jego pogrzebie pojawili się między innymi Mark, Terdex i jego rodzina, oraz Kien i jego żona. Później jednak żona Fiara umarła, przez co Kien został sierotą. Terdex, z powodu bliskiej przyjaźni z Fiarem i przyjaźni między Kienem i Kelo, postanowił adoptować Kiena, który był traktowany jak jego własne dziecko

W 15 ABY Kelo razem z Kienem trafili to oddziału Terdexa. Kelo osiągnął status Porucznika, a Kien został przeniesiony to innego oddziału, z powodu braku w tamtejszym oddziale żołnierzy. Kien jednak dalej mieszkał z Terdexem i jego rodziną

Bitwa o Ginrey (15 ABY)

Kiedy OZRGS zaatakowało planetę Ginrey, która negocjowała przyłączenie się to Republiki, Terdex z wojskiem zaatakowało bazę OZRGS, gdzie więziono rząd tej planety, Terdex z oddziałem zaatakowało generałów armii OZRGS, co spowodowało utratę przytomności generałów OZRGS

Po włamaniu się to bazy, najważniejsi członkowie OZRGS uciekli, zostawiając uwięziony rząd Ginrey. Terdex uwolnił rząd, który zgodził  przyłączyć Ginrey to Republiki. Pod koniec 15 ABY, OZRGS wypowiedziało RGS wojne, którą pierwszą bitwą byłą Bitwa o Ginrey. Wojne nazwano Wojną Strażników, a Terdex został przywódcą 60 Batalionu.

Wojny strażników (15–20 ABY)

Bitwa o Finnrou II (15 ABY)

Dzień później, rozpoczęła się pierwsza  bitwa, tym razem była to bitwa o księżyc Finnrou - Finnrou II. Podczas bitwy zginął Phoenix, który był najdłużej żyjącym członkiem pierwszego oddziału Terdexa. Terdex natomiast ocalił Gine, która miała dziecko z Phoenixem. Na wieść o jego śmierci, ta się popłakała. Bitwa została zakończona sukcesem RGS.

Operacja: Red Hand (16 ABY)

Ta czerwona ręka jest zrobiona dotyka, wącha z krwi.
— Terdex do Baya.

Podczas ważnego zebrania, było słychać krzyk. Mark, Terdex i nowy komandor dawnego oddziału Fiara Bay poszli sprawdzić. Zamordowany został pewien senator. obok jego ciała był czerwony ślad dłoni, który jak sprawdził Terdex, był zrobiony z krwi. Zaczęto szukać mordercy senatora, aż w końcu znaleziono podejrzanego. Był nim pewien łowca nagród, który został wynajęty przez OZRGS.

Łowca nagród uciekł to bazy OZRGS, ale za nim polecieli Terdex i Bay, z czego ten drugi został zabity przez owego łowce. W końcu Terdex złapał łowce, którego aresztowano.

Bitwa o Fayun (16 ABY)

Kiedy OZRGS  zaatakowało planete należącą to RGS, wysłano wojsko, z czego jednym z najważniejszych żołnierzy był właśnie Terdex. Terdex  podczas wojny ocalił jednego z kapitanów. Jednak bitwę wygrało OZRGS, a Fayun stała się planetą kontrolowaną przez Organizacje Zniszczenia Republiki Galaktycznych Strażników, co bardzo zmieniło losy wojny.

Syn komandorem (16 ABY)

Podczas pewnej bitwy, jego syn Kelo bardzo zasłynął na tej bitwie, więc dostał status komandora oraz własny oddział. Ojciec będąc z niego bardzo dumny postanowił dać mu nową zbroję, poleciał to pierwszej kryjówki, wykopał ciało Kaisego, i wziął jego zbroję, którą później wyczyścił i przerobił. Kelo nałożył nową zbroję, po czym przyjął pseudonim Banert

Natomiast jego drugi syn, Mer dostał pierwszy pancerz, po czym rozpoczął szkolenie. Mer bardzo dobrze radził sobie na treningu.  

Odkrycie Mocy (16 ABY)

Pewnego razu Mer pokłócił się z ojcem podczas treningu, po czym nastąpiło coś, co było niespodziewane. Mer przypadkowo...popchnął go mocą. Zdziwiony Terdex powiedział to Markowi i swojej żonie. Okazało się, że ojciec Dayi był Jedi. Mark, jako jeden z ocalałych Jedi powstanowił wyszkolić Mera. Mer się ucieszył, ale to spowodowało zazdrość ze strony Kela, który póki co, nie pokazał wrażliwości na moc. Nikt jeszcze nie wiedział, kim stanie się Kelo.

Poszukiwanie zaginionego żołnierza (16 ABY)

Pewien żołnierz, porucznik Finlan zaginął podczas pewnej misji. Kelo, Terdex i mały oddział żołnierzy poszli szukać Finlana. Znaleziono najprawdopodobniej jego statek. Kiedy to niego weszli, znaleziono go. Finlan leżał ciężko ranny i pół żywy. Kelo i Terdex nałozyli mu opatrunek, wzieli go na statek i polecieli to bazy. Po tym Finlan był bardzo wdzięczny Terdexowi.

Zaginiony na Gertornis (17 ABY)

Terdex został razem z małym oddziałem żołnierzy został wysłany na Gertornis, aby odebrać pewną broń.  Jednak coś się uszkodziło, przez co statek miał się rozbić. Jednak oddział i Terdex nałożyli spadochrony i wyskoczyli. Kiedy wylądowali, zobaczyli rozbicie statku. Kiedy próbowali się skontaktować z RGS, okazało się, że nie ma zasięgu.

Postanowili rozbić obóz, rozpalili ogień, i położyli się spać. Następnego dnia jeden z nich postanowił coś znaleźć to jedzenia. Kiedy jednak poszedł coś znaleźć, było słychać krzyk. Terdex i żołnierze poszli zobaczyć co się stało z jednym z ich przyjaciół, zostało po nim ciało bez głowy. Okazało się, że głowę urwał i zjadł mu pewien drapieżnik. Zabił większość żołnierzy, a ocalali tylko Terdex i dwóch żołnierzy. Terdex zabił bestię, a chwilę później przyleciał inny statek, który zabrał Terdexa i dwójke żołnierzy.

Zakup nowej broni (17 ABY)

Mark, który coraz bardziej chcąc obronić planety RGS przed OZRGS, postanowił wysłać Terdexa i dwójkę żołnierzy, aby kupili nową broń(A konkretniej ileśtam sztuk), która obroni planety RGS. Okazało się, że OZRGS ukradło te bronie, jednak jeden z żołnierzy zdołał je odzyskać. Po zakupie  ustawiono jedną broń na każdą planetę RGS.

Bitwa o Jandzo (17 ABY)

Jest to pierwsza bitwa, w której nie ingerowało OZRGS. Pewien człowiek i miliarder, Max Junfin wysłał swoich żołnierzy na planete Jandzo, aby zaatakować bazę RGS. Terdex, paru żołnierzy oraz Mark akurat byli w tej bazie. Wyszli walczyć z żołnierzami, po czym wysłano nową maszynę kroczącą- AT-GM. Z jej pomocą pokonano żołnierzy Maxa Junfina.

Szpieg wśród nas(17 ABY)

Podczas pewnego zebrania, Terdex został poinformowany o tym, że w jego batalionie jest szpieg. Kiedy spytał się swojego batalionu, kto jest szpiegiem, nikt nie odpowiedział. Przesłuchał każdego członka batalionu, w tym swojego starszego syna. Później okazało się, że szpiegiem jest pewien porucznik. Ten się upierał, że nim nie jest, ale nikt go nie słuchał. Po aresztowaniu, Kelo poszedł do pewnego pokoju, gdzie powiedział, że szpiegowanie batalionu RGS zostało zakończone.

Śmierć żony (18 ABY)

Pewnego razu, jego żona została zabita przez pewnego łowce nagród. Terdex wściekły i smutny rozkazał poszukiwanie Łowcy Nagród. W końcu Terdex razem z wielkim oddziałem żołnierzy poleciał w poszukiwanie żony. Najpierw zaatakował siedzibę OZRGS, myśląc o tym, że to oni byli zleceniodawcami mordercy żony. Okazało, że się mylił. Znalazł jednak łowce, którego zabił. 3 dni później był pogrzeb żony Terdexa. Po pogrzebie udający płacz Kelo poszedł się ukryć, gdzie skontaktował się z swoim mistrzem, mówiąc, że niszczenie RGS coraz bardziej jest możliwe.

Odkrycie tajemnicy (18 ABY)

Pewnego razu, Mer idąc na szkolenie do Marka, zauważył Kelo mówiącego, że zniszczenie RGS jest coraz bliżej. Mer podszedł to brata, pytając go, co się dzieje. Kelo kazał nikomu nie mówić, co się działo, jednak Mer chcąc powiedzieć Markowi, Kelo zaczął go dusić, po czym ten stracił przytomność. Kiedy się obudził, już nie wiedział, kto lub co spowodowało utratę przytomności.

Prawdziwy szpieg (18 ABY)

Po paru dniach, okazało się, że osoba, która ponoć była szpiegiem,  jest niewinna. Porucznika wypuszczono, po czym rozpoczęto kolejne, przesłuchanie. Jednak, na tym przesłuchaniu nie odkryto szpiega. Jednak kiedy Mark i Terdex rozmawiali, zauważyli Kelo, mówiącego to swojego mistrza, że nie odkryli, kto jest szpiegiem. Mark rozkazał aresztować Kela, co się nie udało, żołnierzom. 

Następnie stoczył z nim walkę, którą przegrał Mark. Kelo odciął mu prawą ręke, po czym Terdex zaczął strzelać do Kela, jednak ten wyskoczył przez okno, lądując w swoim statku, po czym odleciał. Kelo został poszukiwanym RGS nr 1.