FANDOM

Alternatywy
alternatywy
Real
Świat rzeczywisty

Tutekverse

Logo Tutekverse'u w 2016 roku.

Tutekverse – nowokanoniczny fanonverse Henia z Tesco zrzeszający pod jedną nazwą spójne fanony jego i innych użytkowników (zatwierdzone wcześniej przez Henia). Swoją nazwę zawdzięcza Tutkowi Wawrzyńskiemu, tytułowemu bohaterowi Świata według Tutka, głównego fanonu Tutekverse'u.

Różnice między nowym kanonem a Tutekverse'm Edytuj

  • Najwyższy Porządek nigdy nie powstał,
    • A tym samym Hosnian Prime i inne planety układu Hosnian nie zostały zniszczone,
    • Oraz nie ma Ruchu Oporu,
  • Republika ma nowego, nieznanego obecnie wroga,
  • Inne pomniejsze szczegóły, np. daty, wydarzenia.
  • Galen Marek zostaje kanoniczną postacią, ze zmianami w biografii.

Fanony Edytuj

Tutekverse dzieli się na kilka mniejszych fanonów razem ze sobą spójnych, tu przedstawiona lista pokazuje istniejące i te w planach wraz z krótkimi opisami (lub bez).

  • Świat według Tutka – fanon główny, od którego całe uniwersum się zaczęło, opowiada o młodym Tutku Wawrzyńskim, który pewnego dnia odbiera telefon od tajemniczego Gawrona, dzieje się w 4 ABY.
  • Incydent w AhMedzie – kilkuodcinkowy niepotwierdzony jeszcze fanon opowiadający o tytułowy incydencie w korporacji AhMed, dzieje się ok. roku zerowego.
  • Powrót Starkillera potwierdzony poprzez powstanie szablonu fanon opowiadający o Galenie Marku.
  • Ostatni Inkwizytorzy – również niepotwierdzony fanon opowiada o trzech ostatnich Inkwizytorach – Ulryku Reichsmarku, Amandzie Eagle i Ibrahimie Makumbie, którzy muszą stawić czoła służbom Imperium, by powstać jak feniks z popiołów w Świecie według Tutka (to się jednak w fanonie nie pojawia), dzieje się od 6 BBY do roku zerowego.
  • Opowieści rodzinne wujka Normana – napisany w formie pamiętnika fanon, którego głównym bohaterem jest wujek Tutka, Norman. Fanon opowiada o perypetiach rodziny Wawrzyńskich i jak dwa powyższe (nie liczyć Powrotu Starkillera) również jest niepotwierdzony.