FANDOM

Alternatywy
alternatywy

Walton Leon Panaka to syn Kapasa i Marie Panaka urodzony 18 roku BBY. Wychowywał się na Naboo. W wieku 15 lat wstąpił do Armii królewskiej. W latach 2 BBY- 1ABY służył w gwardii królewskiej. Podczas Bitwy o Naboo w roku 1 ABY. Zginął jego ojciec. Walton ewakuował się kanonierką i zaszył na planecie Zeria. Wszedł w przemytnicze życie handlując przyprawą oraz innymi nielegalnymi substancjami. W roku 4 ABY Nawiązał kontakt z Lando Callrisianem. Zostali wspólnikami. Duet rozpadł się po misji na Gerwahe gdzie prawie dokonali żywota. Od roku 13 ABY Walton służy w organizacji przestępczej "Cereańska Perła". Jego pierwszą misją było przemycenie broni świetlnych które znajdywały się na planecie Ossus.

Po raz pierwszy pojawia się w opowiadaniu Niezawodny Duet

Biografia Edytuj

1. Wczesne Życie (18 BBY - 0 BBY/ABY) Edytuj

Walton Leon Panaka urodził się w roku 18 BBY jako syn Kapitana Kapasa i Marie Panaków. Od małego był wychowywany w rygorze wojskowym. Gdy miał 15 lat zmarła jego mama. Tego samego dnia wstąpił pod presją ojca wstąpił do Armii Królewskiej.

2. Bitwa o Naboo (1 ABY) Edytuj

Walton brał czynny udział w walkach podczas imperialnej inwazji na Naboo w roku 1 ABY. Podczas wycofania się do głównego korytarza spotkał swojego przyjaciela Eriana Friga z którym uciekł z pola bitwy do hangaru. Okazało się że jego ojciec i kilka innych oficerów też chce zdezerterować. Po krótkiej chwili do hangaru weszli szturmowcy i rozpętała się walka. Podczas Walki zginęli wszyscy w tym Erian i ojciec Waltona. Walton zabrał ciała Ojca i Eriana. A następnie pochował w grobach po środku lasu na Naboo. Następnie ruszył na planetę Zoria gdzie miał rozpocząć nowe życie.