FANDOM

Alternatywy
alternatywy

Waqa Divave jest pochodzącym z planety Nauria człowiekiem sprawującym urząd gubernatora Humpy.

Urodził się około 50 ABY na wyspiarskiej planecie Nauria. Był najlepszym uczniem w szkole. W przeciwieństwie do innych dzieci interesowała go polityka i historia inna niż wojny klonów.

Skończył studia historyczne, mimo że jego ojciec chciał, by został prawnikiem. Zaczął karierę w miejscowej szkole. Wiele lat później został politykiem, startując w wyborach na lidera planety. Przegrał je jednak, ale nadarzyła się inna okazja. Oto bowiem powstało Imperium Pafy. Waqa zaciągnął się tam do wojska. Szybko jednak okazało się, że się do niego nie nadaje, dlatego został gubernatorem Humpy.

Biografia Edytuj

Waqa Divave był synem Barona Divave, sklepikarza z planety Nauria. Marzył on, by jego pierworodny został prawnikiem, bo z tego ma się dużo pieniążków, a także by poślubił jakąś ładną i bogata panią. Wbrew woli swojego taty młody Waqa został historykiem i weksylologiem. Nie miał z tego tak wielkiego szmalu jak w przypadku zostania prawnikiem, ale zawsze to coś. Wziął sobie za żonę Catharkę Meari, ale nie miał z nią żadnych dzieci.

Żeby zarobić więcej, Waqa zatrudnił się jako nauczyciel historii w miejscowej szkole, a także dorabiał jako sędzia sportowy. Mimo to zaczął tyć. Nie przebił swoją wagą Jabby the Tłuszcz ani Orn Free Taa, ale i tak miał bebech pokaźnej wielkości. Bardziej charakterystyczny od jego brzucha był jednak jego podwójny podbródek, o którym spekulowano, że miał tam drugi żołądek.

Około czterdziestki Waqa zaczął interesować się polityką. Nadarzyła się okazja, by wygrać wybory na lidera planety, dlatego robił wszystko, co w jego mocy. Wybory te jednak przegrał na rzecz Eustachego Sosuha. Przez dziesięć lat sprawował urząd pomocnika wygranego, co bardzo mu się podobało.

Waqa

Wesoły Waqa na Humpie.

W końcu powstało jednak Imperium Pafy. Waqa wywęszył okazję zostania kimś więcej, dlatego zaciągnął się do wojska. Jak można było się domyślić, nie przyjęli go tam. Zaoferowano mu jednak posadę gubernatora Humpy, którą Divave ochoczo przyjął.