FANDOM

Wojny systemu Aoe - to konflikt zbrojny.

Początki Edytuj

Zwiady Edytuj

Kark wysłał oddział 100 Snajperów. Podrzucili bombe i jeden budynek się przewrócił. Marrus jednak z oddziałem wojsk Aoe (nareszcie stworzył). Rozpętała się walka zbrojna. Crauser Junior zabił 17 i z 40 snajperami strzelał w ludzi. Jednak Marrus wezwał posiłki o liczebności 1000. Jednak snajperzy mieli destruktora. Szybko rozwalił połowę i ucieł. Myśliwce Karka uderzyły i rozwaliły. Szybko zostały 2 myśliwce i Crauser odjechał pozostawiając ich na pastwe losu. 

Przygotowania Edytuj

Negocjacje Edytuj

Aoe poprosiło Boe o pomoc. Jednak nie uwierzyli. Wysłali mały odzdiał i nie wrócił. Uwierzyli. Wysłali swoje wojska i rozpętała się wojna. 

Pierwsza faza Edytuj

Najpierw myśliwce z śmigaczami wyleciały z statku bojowego. Większe statki, a na jednym był Kark. Kark wyskoczył i zabił 10 żołnierzy z Boe. Crauser zabił równierz 10 z Aoe. Zwykli żołnierze przebili mury. Zastałi Konga, który ich zabił. Otoczylyli miasto i weszli komandosi. Szybko rozwalili czające się tam wojska.

Atak na najwyższy budynek Edytuj

Kilka myśliwców z snajperami i zwykłymi żołnierzami wleciali na najwyższy budynek. Szybko rozstawili tam snajperów. Strzelali do myśłiwców. Żołnierze Aoe wspieli się na budynek i zatakowali ich. Rozpętał sie pojedynek, w którym budynek się przewrócił. Zobaczyli, że zginął, więc kilka wyskoczyło. 

Zniszczenie głównej ulicy Edytuj

Kark zebrał wielki oddział i ruszył na ulicę główną. Czekali tam żołnierze Aoe i Boe. Rozprawili się z nimi i uciekli na tor wyścigów. Jednak krążyło tam kilka myśliwców. Z dwóch stron oblegali przeciwnicy. Jednak myśliwce Aoe zabrali Kumplów.

Wejście na mury Edytuj

Karkowi wtargneli na mury i otworzyli wrota. Więcej żołnierzy weszło do środka. Wtedy cywile też walczyli. Kark zabił dużo cywili. Jednak Chlejąca Aneta wezwała wsparcie z wsi. Żołnierze spadohroniarze Aoe i zatopili kilka myśliwców.

Druga faza Edytuj

Atak na lasy Edytuj

Wosjko Karka musiało się wycofywać. W lesie jednak zwierzęta z Parku Masło wezwały inne. Wojska Aoe i tak pobiegły za nimi. Jednak zostawili tam kilka oddziałów. Jednak z Karkiem nawet jeden oddział nie poradzi. Na ulicach pobocznych były czołgi i destruktor. 

Atak Terrora Edytuj

TerrorDaktyl (gostek) szybko dowiedział się o wojnie. Miał w końcu oddział 100 ludzi, z zwiększoną zwinnością i trochę siłe. Wzieli swoje shotguny, przeładowywane ręczne. Wspieli się na mury i zabili wszystkich z jednego kąta. Myśliwce zabrały ich, jeden spadł strącony blasterem przez Karka. Kark zabił około już 3,000 osób. Oddział Terrora zabił również dużo. Jednak wojska Karka się chciały wycofywać. Ale w lesie Terror zabił prawie całe wojsko.

Pojedynek Edytuj

Czarny Jeździec przyleciał ze swoimi wojskami. Naprawdę Darth zabił dużo. Walczył dzielnie. Jeden jedi podszedł walczyć. Zabił jedi darth waider bez problemu. Snajperzy Karka wezwali posiłki. Wtedy Aoe nie mieli szans.

Trzecia faza Edytuj

Terror Jedi Edytuj

Terror wiedział, żę nic nie może zabić dartha waidera. Wyjął miecz świetlny z shotguna i poszedł walczyć. Przegrywał z shitem, jednak jego oddziały mu pomogły. Darth waider namawiał karka żeby się wycofali.

Skutki Edytuj

Kark odleciał z jeździem, Aoe już nie walczyło. Jednak Marrud zginął zabity przez karka.