FANDOM

Autor: Fajnymat10
Alternatywy
alternatywy
Alternatywy

— Autor: Fajnymat10

Xan-Wiong, z początku znany jako Xanfork to Nomudiański fanatyk i poszukiwacz. Założył organizację Poszukiwacze Zielonego Światła.

Biografia Edytuj

Młodość Edytuj

Xanfork urodził się jako syn Nomudiańskiego żołnierza i szwaczki.

W wieku 14 lat, w 19 BBY, gdy zabłądził na polu swego dziadka został porwany przez oddziały klonów republiki, gdyż kanclerz Palpatine poszukiwał osób wrażliwych na moc. Żołnierze ogłuszyli chłopaka i siłą zaciągnęli do czołgu.

Po pewnym czasie czołg zatrzymał się, a klony wyszły na zewnątrz odpocząć. Xanfork obudził się i wymsknął się z czołgu. Żołnierze zauważyli chłopca i zaczęli biec za nim. Gdy już prawie go dorwali, chłopiec krzyknął ''nie'', a klony nagle upadły na ziemię. Wyglądało to tak jakby zostały odrzucone. Chłopiec zaczął uciekać.

Po kilku godzinach dotarł do górzystego terenu. Wszedł do jednej z wielu tamtejszych jaskiń i wyciągnął ze swojej wojskowej torby, którą dostał od ojca jedyne jedzenie jakie miał przy sobie-małą bułkę. Nagle z głębin jaskini dobiegł do niego cichy szmer, który po pewnym czasie przerodził się w krzyk. Chłopakowi wydało się, że słyszy swoje imię dlatego poszedł w kierunku nieznanego mu głosu. Mimo iż chłopak był w jaskini, wydawało mu się, że robi się coraz jaśniej. Nagle dotarł do źródła głosu, zielonego, bardzo jasnego obłoku światła. Xanfork usłyszał tylko słowa ''Uratuj mnie''. Nagle ponownie zrobiło się ciemno. Xanfork wydostał się z jaskini i postanowił, że odnajdzie to zjawisko ponownie.

c.d.n.