FANDOM

Alternatywy
alternatywy
Kan
Kandydat na polecany na październik 2020

Złoty Topór (ZT), inaczej organizacja powstania: Plan Złotego Topora (Plan ZT), to odrodzono powstanie nowego rządu wojskowa, powstał w 34 ABY, która zapowiada, że Najwyższy Porządek upadł jako nazwy Ostateczny Porządek (został wykreowany przez Wiecznych Sithów, pod wodzą imperatora Palpatine'a), dowodzony przez Hadesa oraz naczelny sekretariat Cezara Dakara, a jej siedzibą na planecie był Kaspiar Ckloss.

W czasie roku 41 ABY Złoty Topór rozpoczynają ataki na mieszkańców Galaktyki (pustki Republiki, dawniej i utworzono jako Unia Galaktyczna Republika), zaczęli najady Bespin, Naboo, Tatooine, Ajan Kloss i Coruscant. Co mieszkańcy zaczęli obronić przed najazdów, ale względem czego Abasydowie znali technologię i obserwacji Republik.

Historia Edytuj

Budowa potęgi Edytuj

roku 5 ABY Abasydowię dowiedzieli się o klęsce Imperium Galaktyczne który zginął Imperator Palpatine, który zaczynają domyśleć o klęsce Imperatora w Bitwie o Endor, Naród Abasydów zaczął powstać jako Imperium.

W czasach budowania swojej potęgi w 23 ABY, Abasydowie musieli zapłacić prawie 300 XA, starał się zapewnić o nowego erę przed potęgę jak Najwyższego porządku który chce Keplen Haden rozpoczyna nowy plan pod tytułem Złoty Topór, rozpoczęli budowy dwa-tysiące niszczycieli oraz miliona Myśliwców typu przechwytujące, 10 lat temu budowa została ukończona i wtedy ruszał do pracy nad nowym godłem.

Wojna Kalaganów Edytuj

Mertenez A. Hemmer

Generał Hemmer z udziałem na wojnie Kalagański, na pokładzie Independence.

W roku 28 ABY Hades chce bezkarnie likfidować rodu zamieszkujący Kalagana, zaczeło się Wojna Domowa Kalagańska, gdy armia Abasydów zaczeoło wyłączyć komunikatory z innych rodu np. Asteków, Lemuri, Jakuto i Walian, gdy armia Abasydów wygrywali i kazali rodu do niewolników a Galaktyka Kalaganów zaczeło głodować i obozów przez armii Hadesa, w roku 34 ABY zakończyło się wygraną Abasydów, (Kalagan należy tylko Abasydów), Wojsko Abasyckie kazają ich polować na planecie Astek, wysyłali m. in. Super Bojowy droidy i TIE Aeriel, w roku 32 ABY trzy Twierdze Kanonierkę lecą do bazy kalaganów który jadą pościg za nim zostałt bombardowania,

Koniec Wojny na Kalaganów i początek wojny z Najwyższym Porządkiem a Ruchu Oporu Edytuj

Nowy rząd powstał w 34 ABY na planecie Kaspiar Ckloss, przez Abasyckie i Keplena Hadesa, przed wojną Najwyższego Porządku i Ruchu Oporu, wtedy Abasydowie i Keplen Hades dowiedzieli się do klęski Najwyższego porządku upadł z raz Sithów oraz Imperator w 35 ABY bitwie o Exegol które stłumione przez Ruch Oporu oraz przybyszy galaktyk. Plan Złotego Topora dopiero się zaczyna się nowa era i nowy porządek, muszą opracować nową broń który skrywa tajemnice.

Nowy plan armii Złotego Topora Edytuj

March Golden Axe Anthem in Star Wars

March Golden Axe Anthem in Star Wars

Hymn Złotego Topora.

Ze zględu i zględem mieszkańców galaktyki czują nową zagrożoną co doprowadzi z mieszkańców Abasydów zaczyna się nowy rok 41 ABY który uderzają na galaktykę, a mieszkańcy zaczęli być zagrożonych przez najazdów przez Abasydów oraz dowodzony przez Keplena Hadesa, który najady są Bespin, Naboo, Tatooine, Ajan Kloss i Coruscant i doprowadziły do zamachu w galaktyce rozpoczynającego III wojną światową.

Siły Zbrojne Edytuj

Flota Złotego Topora Edytuj

Flag Abasid (Golden Axe)

Flaga Złotego Topora.

Złoty Topór był nowa jakość technologii i techniki zrobiono na podbój całej galaktyki, posiadali pojazdy Myśliwce TIE/sr pod wpływem do niszczycieli klasy Metther, na pokładami byli Oficerowie posiadają aktywnych, dowodzony przez Generała Hemmera oraz Pierwszy Sekretarz Obrony Pawlayan.

Armia Złotego Topora Edytuj

Wojsko Złotego Topora było wyposażenie i zmodyfikowane m. in. były Legiony wyposażony i zmodernizowany żołnierz, dowodzony przez Komendant Militari Lim Abulay.

Posiadają maszyny kroczące All Terrain Heavy Scout należał do Najwyższego Porządku został skonstruowany, nie pojawił się bitwę o Crait który zezględu użyciu broni gwiazdy śmierci o wielkości jak mocne, o bitwię o Crait najwyższy Porządek szuka nadal Ruchu Oporu który uciekli do sokoła Millenium, po za tym maszyn kroczących zaczęli utworzy nową sondę w wersji VI Generacji.

Nawiązujące Edytuj

  • Fakt, że Złoty Topór jest ideologi do związku przez ZSRR panowały Komunistyczne i zjednoczonych państw i co zrobił wódz Józef Stalin.
  • Jest porównania do podboju islamu przez Mahometa, pod kalifatem Umajjadów chodzi o podbój islamu na rzecz Kalifatów dokonali podbój czyli: Afrykę północną, Persję i Półwysep Iberyjski (cześć Europy).
  • Nazwę Złoty Topór oznacza po angielsku - Golden Axe.